Terug naar overzicht
bodystyling is mijn geheim en de juiste make-up en kapsel zullen er wel voor zorgen dat je er goed uitziet.
Je 'straalt' die dag gewoon! En ik moet zeggen, die laatste week ben ik nog 2 kilo afgevallen. Van de zenuwen? Of van 'geen tijd'? Ik weet t niet. Maar ze zijn er nu al weer terug aan (na 75dagen!). ;))groetjes,Nele
Ik doe nu al 3 maanden 2 keer per week bbb, helpt wel, maar put je enorm uit. Een keer per week zwem ik een uur baantjes. :-)
Hoi, ik heb het proteinedieet gevolgd en de kilo's die er teveel aan waren zijn er af en blijven er ook af en nu ga ik 4 keer per week naar de zumba les en dat voel je ook, je lichaam wordt steviger.Maar zoals ze zeggen , die dag zal je zowieso al stralen en zal je de mooiste zijn voor je bruidegom en dat is het belangrijkste.Groetjes Nathalie03-07-09
Elke dag 's morgens op de weegschaal om je gewicht onder controle te houden...Niet flippen he, gewoon ter controle.Dat doe ik.Nu ik ben wil sinds vorig jaar mei 20 kilo vermagerd, en sta nu al ongeveer 4 maanden op mijn gewicht en ik eet en leef nu terug "normaal", dus geen dieet meer, maar wel nog steeds veel fruit en groenten eten ipv vettig.Geloof mij, een pak friet gaat er nog steeds in zenne, maar ik heb mezelf leren "doseren".En stralen op je dag doe je zowiezo denk ik. Alle vriendinnen die al getrouwd zijn liepen toch een hele dag te stralen.In je jurk, met wat make-up en een mooi kapsel en de man vanje dromen aan je arm...Ik begin nu al te stralen bij de gedacht er aan !!Een beetje zonnebank kan ook geen kwaad en gemakkelijke (sexy) lingerie !!! Dan voel ik mij toch op en top vrouw, dat wat een ander niet kan zien ;-)
Hallo,Over je gewicht heb je al wel enkele tips gehad maar mss een bruin kleurtje???Gwen14/05/2010