Nu Online
Momenteel zijn er 470 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodiging school kindjes van dochtertje

13-5-2009 21:12:18
Wij hebben een dochterje van zes, die dus al drie jaar naar school gaat en daar ook haar vriendjes heeft. Nu zouden wij het tof vinden dat er veel kindjes in de viering zijn.
En wil ik eens iets meegeven aan haar naar school om aan de kindjes van de klas te geven om te laten weten dat haar mama en papa trouwen.
Ik weet alleen niet hoe ik dit moet verwoorden op hun uitnodigng, dus mogelijke tekstideeën gevraagd.
creatieve zielen laat jullie gaan ...

annelies

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 345

tami
26-6-2010
 Meld misbruik14-5-2009 11:58:26

Annelies,

heeft je dochtertje geen ideetjes hoe zij het voor haar klasgenootjes zou formuleren ? Laat de kinderfantasie eens aan het woord en merk je dat je daar niks mee kan doen -hetgeen mij zou verbazen- dan wil ik zeker wat voor je neerpennen. Maar kinderen kunnen dat meestal zoveel beter en spontaner dan wij ; ze hebben nu eenmaal (nog) geen complexen bij wat ze zeggen !
Denk vooral niet dat ik je niet wil helpen maar ik dacht zo dat jullie kleine meid het misschien leuk zou vinden omwille van de betrokkenheid... ?
Of ben ik nu ouderwets ?
Veel sukses en groetjes.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-5-2009 19:00:02

Ik geef een briefje mee met volgende tekst:

De juf gaat trouwen!!!

Op vrijdag 31 juli 2009 zal juf Véronique Govaert haar ja-woord geven aan Robby De Geest.
We trouwen in de Sint-Jozefkerk om 15u00.

Het zou fijn zijn als ook jij aanwezig bent!

Tot dan?

En dan een prentje van Me to you ernaast van de beertje in trouwkledij. Niet te veel tralala dus, gewoon kort en krachtig.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...