Terug naar overzicht
Beste,Wij gaan ons feest volgend jaar geven in de Flinckheuvel. Wij vonden de prijzen zeer goed meevallen.Er is keuze uit verschillende formules en meer dan 23 menu's die verschillen in prijsklasse en die onderling gemixt kunnen worden tot het menu van jouw wensen en budget.Ik kreeg zeker en vast de indruk dat alles bespreekbaar is en er wordt voldoende tijd gemaakt om alles vooraf te overleggen, stapsgewijs naar mate de datum nadert.Ik las hier ook op het forum dat er geen mogelijkheid zou zijn tot het laten opstellen van buffetten. Ik dien dit te ontkennen. Dit is juist de formule die ze promoten. Je kan deze buffetten zien als walking diner of er kan aan tafel gegeten worden.Bovendien offreren ze de suite gratis koffie en versnaperingen bij aankomst. Iest waar je bij andere feestzalen al snel 15 euro per persoon voor betaalt.Verder moet ik de geruchten als zou het eten niet lekker zijn ontkennen. Wij hebben niets dan goeds gehoord over deze zaal. Enkele van onze genodigden reageerden dol enthousiast en zijn blij "dat ze daar nog eens kunnen gaan eten".Als jullie geinteresseerd zijn, moet je wel snel zijn. Ze staan op het punt hun prijslijsten aan te passen. Als je nog de huidige lijst kan krijgen, spaar je een kleine tien procent :-)Hopelijk ben je iets met deze informatie. Nog veel plezier met de voorbereiding van jullie dag.Met vriedenlijke groetIsabelle