Nu Online
Momenteel zijn er 381 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

reactie op drank zelf betalen of niet..

13-5-2009 22:38:31
hey iedereen,
mijn excuses mocht ik dingen anders opgenomen hebben dan ze bedoeld waren...tja via mail is het niet makkelijk en lees je de berichten in de stemming waarop je op dat moment toch beetje bent...ik wou niemand tegen schenen schoppen...tis hoe dat sommige berichten geformuleerd worden dat ze 'grof' overkomen...
alvast iedereen bedankt voor de eigen ervaring(en) en raad!
groetjes wendy v

Wendy

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 404

Lien
23-5-2009
 Meld misbruik14-5-2009 8:23:12

Ben je er nu al uit wat je gaat doen?

s
1-6-2007
 Meld misbruik14-5-2009 8:27:25

Ik denk niet dat jij hier iemand tegen de schenen hebt gestamt. Alle, zo neem ik het toch niet op.

Het was gewoon een beetje raar: eerst vraag je raad. De meetsten keuren je voorstel af. En daarna vind je het niet leuk dat mensen eerlijk en opelijk je voorstel afkeuren.

Maar zoals je zelf al zegt: je kan gelezen berichten van mensen die je niet kent niet altijd goed interpreteren. Je hoort geen intonatie enzo... Wat voor jou op dat ogenblik grof overkwam, had de andere eerder eerlijk en simpel verwoord zonder veel blabla.

Ook moet je er rekening mee houden dat het op een forum veel makkelijker is om een voorstel af te keuren.
Stel die zelfde vraag in je vriendenkring en mensen weten niet hoe ze eerlijk hun gedacht moeten zeggen en gaan dan wat rond de pot draaien en je gelijk geven. Terwijl ze er eigenlijk tegen zijn. En dat kan inderdaad grof overkomen om plots 5 keer te horen dat mensen je voorstel afkeuren.
Hier (en op andere fora) weet je meestal erg eerlijk wat mensen denken.

Veel succes nog met de voorbereidingen!

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik14-5-2009 8:55:05

hey wendy,

trek het je niet te hard aan jong. Jij hebt een vraag gesteld en de mensen hebben gewoon open en eerlijk geantwoord.
Niemand is in de 'fout' gegaan.
nog veel succes met het organiseren van jullie huwelijk.
groetjes ellen

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik14-5-2009 10:06:01

Geen probleem,
zelf wou ik ook niet kort overkomen.
Heb gewoon eerlijk mijn mening gezegd

Wendy

Meld misbruik14-5-2009 18:22:15

ons besluit...we denken niet dat we de mensen gaan laten betalen....ook al zal het een grote hap uit ons 'lade' zijn, die rompslomp met bonnekes, wisselgeld enzo pfff da wil ik er die avond niet nog bij hebben...dus gewoon drank a volonté ter beschikking zou ik zo zeggen...en maar feesten hé!!!hehe

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik14-5-2009 22:46:10

Dag Wendy

Leuk te horen dat jullie tot dat besluit gekomen zijn. Jullie zullen er geen spijt van hebben, je trouwt maar één keer hé.

Wij waren met 66 mensen voor te eten, budget was 112 pp ofzo, maar het was goed, niet té groot, super! Dus toch ook het bewijs dat het niet duur & mega groot moet zijn om goed te zijn.

Groetjes

Marieke

evy
1-3-2009
 Meld misbruik15-5-2009 10:10:11

Denk niet dat je iemand tegen de schenen gestampt hebt hoor, en anders stampen ze wel terug ;-)
Een feest hoeft helemaal niet duur te zijn hoor. Kan je geen zaal vinden met een all-in-formule of zo? Wij hadden 110 personen, gaven een aperitief,(simpel) buffet, dessertenbuffet en drank à volonté. Dit kwam op 63€pp. Kan je zo niets vinden enkel drank en misschien een hapje aan een degelijke prijs?
In ieder geval: veel plezier, maar dat zal ongetwijfeld wel lukken!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...