Nu Online
Momenteel zijn er 397 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

catering- traiteur

13-5-2009 22:45:50
Eyla allemaal mijn zaal ligt vast en wij trouwen op 22aug dit jaar nog wij zijn nog op zoek naar goeie traiteurs,wij zouden graag bbq geven.De zaal is in de provincie antwerpen in Laakdal kort bij geel en diest.Weten jullie mss enkele traiteurs die lekker eten kunnen maken?

twiggy
12-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1580

tami
26-6-2010
 Meld misbruik14-5-2009 10:31:21

Hi Twiggy,
Trimalchio catering uit Hasselt- Kuringen leek ons wel wat. Mail : info@trimalchio.be
Mss een beetje ver (40 km) ?
Wat ons vooral blij verrast heeft, is hun uitgebreid pallet bbq (3 stuks/pers. of 4 st./pers., ook familiebarbecues, enz...).
En er is keuze voor elke beurs !
Veel sukses nog met jullie speurtocht.
Groetjes.

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik14-5-2009 12:03:20

Couverke in Lichtaart
Esdoornlaan 11
2460 Lichtaart
014 55 36 31

Maria Janssen in Kasterlee
www.traiteurjanssens.be

De eerste doen BBQ de tweede heeft mijn broer op zijn trouw gehad. Dit was wel buffet. Maar lekker en ook goedkoop.

groetjes, Carolina

Caroline
6-6-2009
 Meld misbruik14-5-2009 23:52:03

hallo,

saillart in wilrijk tegen antwerpen.
Zeer goeie hoor

groetjes,

caro

katrien
8-5-2010
 Meld misbruik25-5-2009 11:35:40

hey tami,

hebben jullie al ervaring met trimalchio? hebben hun prijzen ook al afgedrukt en zijn toch serieus aan het overwegen om hen te vragen voor onze bbq op ons trouwfeest.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...