Terug naar overzicht
2 getuigen in de kerk kan zeker normaal. Ik dacht dat je er 4 of 5 wilde en zoveel plek is er in dat boek nu ook weer niet.2 getuigen voor de kerk is nu niet echt uitzonderlijk veel. Gewoon aan je pastoor vragen. Ik snap wel dat je dat hier snel effe wil vragen, da's zoveel makkelijker. Maar hoe goed vaak de raad hier bedoelt is, er kunnen foutjes in staan. En stel dat het toch verschilt per parochie dan ben je er nikske mee. Maar ik denk dat het wel kan.
Ik denk ook dat het kan hoor, maar zoals s als zei: best navragen, want sommige pastoors ;-)Valerie04/07/09
Hoi Lies,ik en mijn verloofde mogen beide max 2 getuigens voor in de kerk. Het mocht enkel van onze pastoor als het mensen zijn die ons zeer nauw aan het hart liggen en we moesten het ook kunnen aantonen. Ik heb echt geluk dat ik zo'n geweldige pastoor heb want niet iedereen is zo gemakkelijk naar het schijnt!
hey Lies,mijn schoonmoeder is 2 jaar geleden hertrouwd.schoonpapa 5 jaar geleden gestorven.bij hem ook hetzelfde verhaal.mijn schoonmama heeft 3 zonen en hij 3 dochters.ze waren allemaal getuige in de kerk.maar misschien toch effen checken met de pastoor.groetjes Daisy25/09/2009