Terug naar overzicht
Awel,wij trouwen in Aalst.WIj hebben momenteel reeds onze zaal,DJ,fotograaf,burgerlijke stand en kerk vastgelegd,bruidskleed. De auto's doen we morgen.Voor alle zaken moeten we wel nog eens teruggaan hé...in december-februari.En waar trouwen jullie? En hoe gaan de plannen?Dimi
Dimitri,het klinkt misschien heel vreemd, maar de voorbije dagen heb ik echt met jou in mijn hoofd gezeten... ik had het berichtje van jou gelezen over de 'contracten', en was wel diep geraakt over wat er jou 2 jaar geleden overkwam. Ik ben heel blij dat je nu toch weer het geluk gevonden hebt en gaat trouwen... Ik wens je nog meer dan aan anderen heel veel geluk, en ik hoop dat je nog heel lang en gelukkig mag blijven genieten samen met je 'vrouw in spé!'.groetjes,Els
Hey DimitriWij trouwen te Lebbeke. Wij hebben het volgende al DJ, zaal, kerk en dat is het. Morgen gaan we naar gemeente, we mochten niet vroeger gaan dan september. Fotograaf zijn we aan het wachten, toekomstige schoonmoeder weet misschien iemand, maar zou dan direcht met auto's en ceremoniemeester zijn. dus dat valt af te wachten. binnen 2 weken ga ik al eens kijken naar een kleed. maar kopen zal pas in januari of februari zijn.Veel succes.Tascha
Hebben jullie al gedacht aan een videofilm?Als ik U kortweg,een eerlijke videoman mag aanbevelen: surf dan eens naar:www.videomanie.be Deze mensen filmen met 2 personen,en 2 camera’s,zodat je niets hoeft te missen.Zeer aantrekkelijke prijzen.Zij gaan binnenkort ons huwelijk filmen.Nadat we hun demofilm bekekenhadden,moesten wij niet meer twijfelen…En je moet ze ook geen menu betalen,want ze eten niet mee aan de tafel.Dat bespaart u ook al 100 euro !!Wat riskeer je ?Beste Groeten,Antoon