Nu Online
Momenteel zijn er 463 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan dimitri

2-9-2005 13:37:41
Hey Dimitri

Ik heb een reactie van u gelezen waarop je zegt dat jullie op 8 april gaan trouwen. Wij ook.
Waar gaan jullie trouwen en wat heb je allemaal al gedaan tot nu toe.
Veel succes.
Tascha

Natascha
8-4-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 431

Dimitri
4-8-2006
 Meld misbruik2-9-2005 17:20:24

Awel,

wij trouwen in Aalst.
WIj hebben momenteel reeds onze zaal,DJ,fotograaf,burgerlijke stand en kerk vastgelegd,bruidskleed. De auto's doen we morgen.
Voor alle zaken moeten we wel nog eens teruggaan hé...in december-februari.
En waar trouwen jullie? En hoe gaan de plannen?

Dimi

Els
1-4-2006
 Meld misbruik2-9-2005 17:32:05

Dimitri,

het klinkt misschien heel vreemd, maar de voorbije dagen heb ik echt met jou in mijn hoofd gezeten... ik had het berichtje van jou gelezen over de 'contracten', en was wel diep geraakt over wat er jou 2 jaar geleden overkwam. Ik ben heel blij dat je nu toch weer het geluk gevonden hebt en gaat trouwen... Ik wens je nog meer dan aan anderen heel veel geluk, en ik hoop dat je nog heel lang en gelukkig mag blijven genieten samen met je 'vrouw in spé!'.

groetjes,
Els

Natascha
8-4-2006
 Meld misbruik5-9-2005 7:55:50

Hey Dimitri

Wij trouwen te Lebbeke. Wij hebben het volgende al DJ, zaal, kerk en dat is het. Morgen gaan we naar gemeente, we mochten niet vroeger gaan dan september. Fotograaf zijn we aan het wachten, toekomstige schoonmoeder weet misschien iemand, maar zou dan direcht met auto's en ceremoniemeester zijn. dus dat valt af te wachten. binnen 2 weken ga ik al eens kijken naar een kleed. maar kopen zal pas in januari of februari zijn.

Veel succes.

Tascha

Antoon
7-7-2008
 Meld misbruik17-9-2005 19:13:55

Hebben jullie al gedacht aan een videofilm?Als ik U kortweg,een eerlijke videoman mag aanbevelen: surf dan eens naar:
www.videomanie.be
Deze mensen filmen met 2 personen,en 2 camera’s,zodat je niets hoeft te missen.
Zeer aantrekkelijke prijzen.Zij gaan binnenkort ons huwelijk filmen.Nadat we hun demofilm bekeken
hadden,moesten wij niet meer twijfelen…En je moet ze ook geen menu betalen,want ze eten niet mee aan de tafel.Dat bespaart u ook al 100 euro !!
Wat riskeer je ?
Beste Groeten,
Antoon

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...