Nu Online
Momenteel zijn er 427 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Le Chapeau - Gratis make-up en proefkapsel

14-5-2009 12:15:37
Hello!

Heeft er iemand van jullie gebruik gemaakt van de bon gratis proefmake-up en gratis proefkapsel die je bij LeChapeau krijgt bij aankoop van een jurk? Wat waren jullie ervaringen?

Melissa
(19/09/09)

Melissa
19-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 375

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik15-5-2009 8:10:39

Dag Melissa,

Ik heb dit gedaan.
Ik moet zeggen dat ik er gaan Whauw-gevoel bij had. Weet niet meer wie ik had want er was keuze uit 2 dames, meende dat het het de juffrouw was uit Gruitrode??!!
Daarna ben ik bij iemand anders geweest, zelf gezocht, en daarvan zei iedereen daarna "amai jij bent knap geschminkt" en terwijl bij die van Le Chapeau, de opmerking kreeg wat ik anders aan mijn gezicht had laten doen, zag er wat 'raar' uit???!!! :-)

Dus ik zou zeggen...
Gewoon eens proberen, je bent er niets mee verloren, mss heb jij wel het Whauw-gevoel...

veel plezier.

Gr.
Tess

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik15-5-2009 10:19:30

Hey,

ik ben met die bon naar de kapper geweest. Vond het wat ouderwets en tegen de tijd dat ik thuis was, was het al uitgezakt. Bovendien vond ik het héél duur.

De make-up heb ik niet gedaan.

Groetjes,
Lieve

donna
14-8-2009
 Meld misbruik15-5-2009 14:44:57

Hey

Mijn kapsel was prachtig, is inderdaad duur de dag zelf maar heb al twee andere proefkapsels gehad en die waren lang zo mooi niet. En mijn haar bleef tot 's avonds goed zitten.
De schminck vond ik ook niet zo goed, mijn verloofde vond dat ik er 'geel' uitzag.
Uiteindelijk gewoon doen! Is best leuk, en tis toch gratis hé.

Groetjes

carolien
1-6-2009
 Meld misbruik15-5-2009 16:15:06

Hey Melissa,

ik heb dit ook gedaan. Mijn haar vond ik wel mooi, maar het was 's avonds wel fel uitgezakt, maar ik wel heel lang haar.

de make-up vond ik echt niet mooi. ze had er wat rode oogschaduw tussendoor gemengd, voor een 'frissere blik' zei ze, maar het zag er eerder uit alsof ik had gehuild.

Van prijzen heb ik geen idee, en ik ben van Limburg, dus ik ging sowieso niet naar de kapper gaan daar.

groetjes
caro (20.06.2009)
carolienenkristof.onzetrouwpagina.com

Saskia
18-4-2009
 Meld misbruik15-5-2009 20:13:58

Ik heb het proefkapsel laten doen. De kapster die mijn haar deed was heel vriendelijk en ze nam haar tijd voor het kapsel, maar het resultaat vond ik niet echt geweldig. Het was een beetje scheef (maar niet scheef genoeg om asymmetrisch te heten) en mijn verloofde dacht dat ik mijn haar zelf wat opgestoken had.

annemie
4-8-2007
 Meld misbruik15-5-2009 22:32:04

Ik heb zowel kapper als make-up gedaan:
- het kapsel was ok, maar niet wauw, nogal simpel opgestoken. Uiteindelijk heeft een vriendin het gedaan en dat was echt super.
- de make-up vond ik echt maar niets, ik maak me eigenlijk zelden op en had gevraagd het heel natuurlijk te houden. Wel, ik herkende mezelf nauwelijks in de spiegel, het zag er heel gemaakt uit.
Ik heb er geen spijt van, maar ik woon in Antwerpen dus ik ben er niet veel tijd mee verloren.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...