Terug naar overzicht
hallo Saskia,al eens 'Hasta mi final' van Il Divo beluisterd ? Gaat eigenlijk over elkaar eeuwige liefde beloven... gezongen in het Spaans. Misschien wel uitvoerbaar op orgel. Ik dacht ook aan 'Arrival of the Queen of Sheba' van Händel (voor orgel geschreven), of Judas Maccabeusmarch (Händel) of 'How Great Thou Art' door Alan Jackson (eveneens geschikt voor orgel). Al deze nummers zijn te beluisteren op YouTube. Jullie smaak ken ik natuurlijk niet dus weet ik ook niet wat wel en niet 'afgezaagd' is maar hoop dat jullie hiermee wat kunnen doen...Alvast veel luisterplezier !Groetjes,
Hoi Tami,alvast bedankt voor de hulp! Dat van Il Divo vind ik echt een mooi lied! Verder ben ik er 20 en moet het dus inderdaad niet 'te oud' zijn en vooral vrolijk ;)Mijn pastoor zelf bedoelde met 'afgezaagde liedjes' liedjes die iedereen kent van tekst van voren naar achteren en dus niet meer geïnteresseerd zullen luisteren :D
Saskia,graag gedaan, hoor. Indien je méér van Il Divo wil horen : hun CD 'Ancora' staat vol met alléén maar even mooie nummers als Hasta mi final ! Dat maakt de keuze op den duur zoooo moeilijk ! Misschien vind je ook op YouTube : 'Si tu me amas' en 'Heroe'. 'I believe in you', dat vind je zeker want dat zingen ze samen met Céline Dion (deels Engels, deels Frans). Ik had niet door dat het jullie pastoor was die geen afgezaagde liedjes wilde ;) Tja, ik neem aan dat die man waarschijnlijk veel te vaak dezelfde nummers moet aanhoren en nu graag wel eens iets anders wil ! Heel begrijpelijk... Veel pret nog bij jullie voorbereidingen !Groetjes.