Terug naar overzicht
Ik heb haar voor mijn trouw (dat is toch www.kapsteraanhuis.be hé, die is van sint -gillis-waas en noemt Nathalie maar kan niet op haar achternaam komen). Ik heb mijn proefsessie vorige week gehad en ik was zeer tevreden. Mijn zus had haar 2 jaar geleden ook voor haar trouw en een vriendin van me heeft haar ook gekozen vorig jaar.Ik was zeer tevreden van het proefkapsel en ze weet echt wat ze doet, dat merk je. Mijn zus en vriendin waren ook niets dan lof, dus voor mij was het gemakkelijk kiezen ;).Je moet gewoon een kapper kiezen waar je je goed bij voelt. Het nadeel van op een forum reacties te vragen (merk ik zelf) is dat er over bv iedere feestzaal wel goede reacties en mindere reacties zijn. Zijn ze gegrond of overdreven dat is moeilijk te beoordelen.Ik wens je nog veel succesgroetjesE
Waar woon je? Ik ben van Hamme, Ovl?Dat is misschien te ver? Ik ga naar Celtine.Groetjesmarieke
Ik ben van Beveren-Waas, st gillis is daar een deelgemeente van ;)
sint-gillis is helemaal geen deelgemeente van beveren..
Oeps, aangezien het volgt op vrasene en dat wél een deelgemeente is dacht ik dat het stopte bij st gillis ;) Maakt het dan uit? Ik zoek gewoon een kapster :D
Hallo, Ikzelf heb halflang haar en wnn ik nr een speciale gelegenheid moet en ik wil mijn haar opgestoken hebben ga ik altijd naar coiffure Bernd uit Stekene, Kerkstraat 03/7892959. Haar opsteken kan hij als geen ander! Als hij mijn haar opsteekt vliegen de complimentjes mij rond de oren!Prijs/kwaliteit zit goed, echt een aanraderNog veel succes,groetjes Melissa, 10/10/09