TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
vanessa
23-5-2009
|
14-5-2009 16:09:21
hej caroline, ik mocht het vorige week vrijdag afhalen, 't mijne is vanboven ook corsetachtig - strak strak strak dus ik sta ook op dieet, de eerste pas was het echt nauw, ik kon niet diep inademen en zat er enorm mee in .. ben dan nog 3 kilootjes kunnen afvallen, en vorige vrijdag laatste pas + afhalen, zat het nog strak maar ik kon normaler ademen, toen ik thuiskwam heb ik het nog eens aangepast en me eens neergezet om te voelen als het dan niet nog wat te straks zou zijn, maar 't zit goed ... dus ben tevreden
de zenuwen beginnen me nu ook een beetje parten te spelen, en m'n grootste probleem als ik zenuwen heb: eten en chocolade, dus ist extra moeilijk, ik weet dat ik nu zeker nimeer mag bijkomen, dus probeer ik enormmmm op de tandjes te bijten en zo weinig mogelijk te zondigen ...
maar 't zal wel lukken :))) (dit weekend wel 2 BBQ's dus dat wordt veel groentjes en ni teveel sausjes en vleesjes ... en best geen dessert, hopelijk is er niets voorzien hoor :))
nog 9 dagen voor mij :)
en jij het weekje na ons :) waar trouwen jullie?
groetjes vanessa
|
|
Anne
|
14-5-2009 16:13:36
Ik ga woensdag mijn kleed halen, en trouw op dezelfde dag als jij, ik vond het ook iets aan de strakke kant zitten, dus heb mezelf ook op een semi dieet gezet, ben ondertussen 1 kilo kwijt, hopelijk scheelt het iets he :)
|
|
Van Gelder
18-8-2018
|
14-5-2009 16:15:37
Hey Vanessa
Bedankt voor je geruststellende woorden, dat doet echt deugd. Ik herken me helemaal in jou verhaal. Ik heb het daarjuist ook nog eens aangehad en het viel best mee, maar het zit wel strak, maar dat is normaal denk ik. Het is ook nieuw, nog nooit gedragen,... Ik heb voor de moment ook mijn menstruatie dus ik hoop dat dat er ook voor iets tussenzit. Ik heb hetzelfde probleem als jij. Wij hebben nog 16 dagen te gaan, maar stilletjesaan beginnen ook de feestjes, nog 2 verjaardagsfeestjes, dus dat zal kinkloppen worden... niets aan te doen.
Ik wens je alvast veel succes op jullie dag!
Groetjes Caroline
|
|
Van Gelder
18-8-2018
|
14-5-2009 16:17:58
@ Anne: Bruidjes moeten precies toch afzien hoor! Tof dat jullie op dezelfde dag huwen. Laat maar weten hoe het woensdag geweest is hé! Alvast veel succes!
|
|
Anne
|
14-5-2009 21:11:23
Ja, de mannen hebben het op dat zicht toch gemakkelijker he. Maar soit, ik maak me niet druk hoor, daar toch niet over :)
|
|
trouwertje
|
15-5-2009 10:42:23
Hoi hoi,
Hier ook 30 mei! K heb het nog niet gaan halen maar hoop dat alles goed zit... K heb het al twee maal gepast en nu gingen ze het nog wat inpakken, t zat te los...
Dus nu ook hier grote schrik dat het nu te vast zal zitten ipv te los! Van gewicht ben ik wel hetzelfde gebleven dus normaal zou dat toch in orde moeten zijn...
Veel aftelplezier!!!
PS: wat moeten jullie nog regelen?
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|