Terug naar overzicht
Dag NathalieIk weet natuurlijk niet waar je woont en of Oostende een haalbare locatie is voor jou. Maar in Oostende is er een bruidswinkel Azzuro (in de hoofdwinkelstraat) die nieuwe bruidskledij verkoopt, maar ook tweedehandsbruidskledij (stukken goedkoper) en ook verhuring doet. Zeker voor mannen en de suite wordt er verhuurd, maar ik dacht ook voor de bruidjes zelf (maar dat ben ik niet zeker). In januari en juli zijn er solden en toen ik in juli passeerde stond er aan het raam een jurk (in solden) van 350 euro, wat ik persoonlijk best schappelijk vind. Maar ze hebben zeker ook tweedehandsjurken voor verkoop. Zijn alle dagen open (ook zondag dus)van 10u-18.30u. Hun tel.nr is 059/80 46 41, dus of ze ook verhuur van bruidskledij zelf doen, kan je best eens bellen. Ze hebben wel geen website. Zelf trouw ik volgend jaar in de zomer en ben nog aan het overwegen om daar te gaan (ik woon in Oost-Vl), maar heb wel al een kaartje van hen. Maar om echt dingen te passen als bruid, vragen ze wel dat je een afspraak maakt.Misschien dat het je kan helpen.GroetjesNancy
ik zou zeggen je mag steeds mijn trouwkleedje huren. eigenlijk is een lange rok met twee splitten aan de beide zijkanten die tot juist 10cm boven de knie reiken en dan het boven stuk is met sluiting op de rug en hals het namelijk met open rug. anders moet ik je eens een foto mailen. ofzo?groetjes sarah
Heel lief dat je mij dit voorstelt!! Je mag een foto mailen op : nathalie.bruggeman1@telenet.beHoeveel zou je vragen hiervoor??Alvast bedankt voor de moeite!!
hey nathalie,ik heb je zojuist een mailtje met de fotos gestuurd sorry dat het zolang duurde maar ons internet had een paar dagen serieus zen kuren.hopelijk vallen de fotos wat mee.groetjes sarah