Terug naar overzicht
Ik ben er een tijdje geleden geweest, toch al 2à3jaar geleden denk ik.Op en top!!!
Goeiedag.Ik heb er 1x een bedrijfsfeest gedraaid.Alles leek mij dik in orde hoor.Mvgwww.klimaxsmusic.be
vorig jaar 27/09/08 ben ik getrouwd.Wij zijn van overmere dus niet ver van de Renard. Vorig jaar heb ik dezelfde vraag hier gesteld en toen vertelde verschillende personen mij dat het echte bedriegers waren. teveel drank aanrekenen enz... Mijn man wou toen toch eens gaan kijken en is met een vriend toen gaan eten. Hij kon echt bevestigen dat het bedriegers waren. Enkel voor een hoofdgerecht met water moest hij 80€ voor hun twee betalen. Het was ook heel slecht......Wij hebben toen onze trouw in "de lozen boer" in Lochristi gedaan.Ik kan je zeggen als je alles perfect wil zonder zorgen die dag doe het dan in de lozen boer.Een echte aanraderGroetjes Gina
Hey!Ik ben onlangs de feestzaal gaan bezichtigen en vond ze echt heel mooi.Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat het eten er heel lekker is. Wat die bedriegerij betreft ben ik niet op de hoogte...Is er iemand onlangs daar getrouwd of naar een trouwfeest geweest? De prijzen liggen er hoger dan bij andere feestzalen,maar ik dacht dat deze nog altijd lager waren dan bij 'Den lozen boer'Groetjes, Dunja
hallo,het is er zeer mooi in renard en ook lekker.wy doen ons feest daar volgend jaar,ben benieuwd.Wat rekening betreft moet je goed nakyken.Ze zyn duur dat weet ik,maar lozen boer zal nog duurder zyn.