Nu Online
Momenteel zijn er 316 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

TAFELTHEMA's

14-5-2009 22:23:56
kan iemand mij vertellen waar (web-site) ik leuke tafelthema's kan vinden...?

Ans
13-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1802

Mieke

Meld misbruik15-5-2009 11:17:26

Hoi Ans,

een website weet ik niet meteen, maar ben vorig weekend naar een trouwfeest geweest waar ze een erg leuke tafelindeling hadden. Het koppel zelf reist erg graag, en aan de ingang van de feestzaal hing een grote landkaart met verschillende plaatsen waar ze al op reis geweest waren. Bij elke plaats stond een foto van tijdens die vakantie. De vrienden of familieleden die hiermee naartoe waren geweest of ermee te maken hadden, stonden dan bij dat land of die plaats. Op de tafels zelf stond de foto dan nog eens. Nu waren er niet genoeg vakantielocaties voor alle genodigden, maar dat hadden ze opgelost door bv. bij bepaalde takken van de familie hun woonplaats te zetten. Zelf was ik uitgenodigd omdat haar vader mijn baas is, dus ik ken haar niet echt, maar ik zat dan samen met andere mensen van het werk aan de 'Australië?"-tafel. Dit omdat ze daar nog niet geweest zijn, er heel graag naartoe willen en ze dat wsl met het cadeau-geld van het huwelijk gaan doen. Vond het in elk geval wel een originele aanpak :-)

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik16-5-2009 12:36:52

Hoi Ans,

Een goeie raad: denk eens na over een gezamelijk passie, hobby, interesse...

Wat bvb kan is: film, natuur, auto's, sport,...

Bij ons is het ook reizen geworden. Elke tafel heeft de naam van een bestemming en krijgt ook een foto van onszelf op die bestemming. De mensen krijgen bij het binnenkomen dan een boarding pass, en voor we aan tafel gaan, roept de ceremoniemeester de tafels af, net zoals op de luchthaven 'bvb. alle passagiers met bestemming Venetië worden nu verzorgd in te schepen aub'.
Ik ben ervan overtuigd dat je iets vind dat jullie allebei aanspreekt!

Groetjes en succes

Cindy
13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik16-5-2009 12:36:53

Hoi Ans,

Een goeie raad: denk eens na over een gezamelijk passie, hobby, interesse...

Wat bvb kan is: film, natuur, auto's, sport,...

Bij ons is het ook reizen geworden. Elke tafel heeft de naam van een bestemming en krijgt ook een foto van onszelf op die bestemming. De mensen krijgen bij het binnenkomen dan een boarding pass, en voor we aan tafel gaan, roept de ceremoniemeester de tafels af, net zoals op de luchthaven 'bvb. alle passagiers met bestemming Venetië worden nu verzorgd in te schepen aub'.
Ik ben ervan overtuigd dat je iets vind dat jullie allebei aanspreekt!

Groetjes en succes

Cindy
13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

elke
4-7-2009
 Meld misbruik27-5-2009 13:53:25

hey,
bij ons is het thema voetbal(racing genk) aangezien we mekaar daar hebben leren kennen en samen na de wedstrijden gaan kijken. heb via via tickets gekregen die we dan gaan gebruiken om de mensen hun plaats aan te wijzen. hoe weet ik nog niet volgens de tribunes of spelers. daar ben ik nog niet uit.
grtj elke
04/07/09

Els
20-6-2009
 Meld misbruik15-6-2009 23:56:26

wij kiezen voor rozenvariëteiten zoals Diamant, Ballerina, Guirlande d'amour, Casablanca, Wedding day, ..

telkens om een bepaalde reden bij een tafel gekozen (soms al maar door 1 persoon :) )

wij trouwen nl in de rozerie, was ons eerste bloemetje in de tuin. vinden dit mooie bloem en verwerken het overal in eigenlijk : menu, naamkaartjes, uitnodigingen,... misschien wel teveel :p

wat ook kan is disneyprincessen zoals Belle, Fiona, Tinkerbel, Pocahontas,Doornroosje,Jasmine, Assepoesje, Ariel, Sweewwitje, Mulan,... valt te zien of je er genoeg vindt. maar je kan dit ook aanvullen met Nala (Lion king), Marianne (Robin hood), Feline (bambi)... enz :) Wel ook nogal op de bruid gefocust, dus misschien wat prinsen toevoegen :) Hercules, Shrek (;p), Beest:) zie je waarom ik er af gestapt ben? :)

als je al veel samen gereisd hebt, dan is dat van die boarding passen wel leuk!!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...