Terug naar overzicht
Gaëlle,als je kleed daar mooi in hangt zonder dat het ergens dubbel zit of zo, zou ik zeggen er in laten. Dan kan er zeker al niks mee gebeuren.Anders zou ik het er uit halen en op een zo veilig mogelijke plaats hangen.groetjeskathleen03.12.05
Dag GaëlleMijn jurkje hangt ook sinds woensdag in mijn kast!! spannend he!!nu staat het echt voor ons (nog 5 dagen)zoals Kathleen zegt: als het goed in de zak zit, als het niet geplooid zit of zo. dan zou 'k het er toch laten inzitten.'k zou het zeker niet zonder iets over in de kast hangen... de vliegen kennende ;o)GroetjesVanessa
Hey Gaëlle,Ik ben zaterdag ook mijn kleed gaan halen voor de 16de. Het hangt nu aan de kast in de hoes. Bij mij zeiden ze in de bruidswinkel dat je het best in de hoes laat. Het enige nadeel is dat het dan kan verkreukelen, maar als je zorgt dat alles glad in de hoes zit dan is er geen probleem he.Mijn rok is sowieso kreukelstof dus dat is al geen probleem ;-)Hoe gaat het met de rest van de voorbereidingen?Ver gedaan?Het komt nu toch wel heel dicht bij he...Spannend!Ah ja, misschien heb je iets aan deze link....http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/plaats_weer/746/weersve... Daar kan je het weer zien voor de komende 14 dagen; ik heb nu Antwerpen ingegeven , maar dat kan je veranderen.Veel succes, ki(16.09.05)
hoi KirstenJa spannend he!! Wij moeten nu nog zorgen voor: balonnen, gastenboek, muziek voor de receptie (da's gewoon achtergrondmuziek die we uit onze eigen cd's samenstellen), ringenkussentje (dat maak ik zelf) speech en onze fotolocatie nog eens bezoeken. Genoeg te doen dus!! Ik ben wel blij dat het eindelijk dichterbij komt, eigenlijk kan het niet snel genoeg gaan!! Bedankt voor de link trouwens, wij zouden die dag alvast redelijk mooi weer hebben :)Bij jou, nog veel te doen? En vertrekken jullie meteen nadien op huwelijksreis?Mijn kleedje is ook in kreukstof ('t is van Linea) en het hangt idd ook in een grote plastieken hoes. Heb het voorlopig zo in de kast gehangen (we hebben gelukkig een grote kast) maar 'k ga toch geregeld voelen of er niet teveel plooien in zitten!Groetjes!!Gaëlle