Terug naar overzicht
Hi Joke,al wat "eten" is komt vOOr de dansavond, ook de bruidstaart dus. Het dessertenbuffet wordt vlak na of vlak voor de bruidstaart klaargezet omdat men van het binnenbrengen van de bruidstaart meestal een ceremonieel moment maakt (vuurwerk of fakkeltjes). Het optreden zou ik nà de hoofdschotel plannen maar vOOr de bruidstaart. Vooral de kok even inlichten over deze planning om te vermijden dat hij met de bruidstaart binnenkomt tijdens het optreden :/En voorts : aftellen maar hé, het komt er met grote schreden aan ! Wens jullie alvast een fantastische dag :))Groetjes
Hey Joke,begint te korten hé, best spannend!!!Het dessertenbuffet voorafgaande door de bruidstaart komt normaal na de openingsdans. Persoonlijk vind ik dit ook beter omdat het de openingsdans breekt met de rest van het dansfeest en de gasten hebben zo de tijd om de rest van het eten wat te laten verteren.Dat optreden, dat moet ieder voor zich uitmaken. Ik heb het eens gezien een uurtje nadat het dansfeest begonnen was maar ik zou ervoor kiezen om het als eerste te laten doorgaan na het dessertenbuffet, bij aanvang van het begin van het dansfeest dus.Denk dat het de stemming zo erin laat komen en alle gasten zijn dan normaal ook nog aanwezig. Anders zijn er mss al nr huis als het te laat wordt.Ik wens je heel veel succes en ben benieuwd naar de foto's!Geniet ervan!Groetjes.
Oké bedankt Tami!Begin over alles te twijfelen. Komt door de stress denk. Is idd niet lang meer nu.Groetjes