Terug naar overzicht
hey evelien, ikzelf kan je niet helpen. maar trouwringen zijn hopelijk voor het leven dan is het toch een kleine moeite om eens op en af te rijden. groetjes ellen
Wij zouden eens gaan kijken naar Fede Di Oro in Izegem. Naar het schijnt heb je daar ook unieke en heel mooie collecties voor een degelijke prijs.Groetjes, Katrijn.
Evelien,Ik deel de mening van Ellen.Wij zijn van N.Limburg en zijn naar Izegem gereden voor onze trouwringen bij Fede Di Oro te kopen. (Hebben er +/- 2u5 over gereden omdat we de ochtendspits hadden)Ik vind dit nu echt geen afstand en tijd als ik graag ergens iets zou willen wat totaal onze goesting is...Ik denk zelfs dat Fede Di Oro jullie genre van ringen ook wel heeft, maar ben er niet zeker van...Veel succes.Gr.Tess
Dag Evelien,Nico Taeymans heeft erg mooie ringen in dezelfde stijl als Wim Meeussen. Als ik me niet vergis is er een winkel in Brugge die enkel zijn collectie verkoopt!Groetjesannelies
Onze ringen zijn van Wim Meeussen,antwerpen is toch niet einde vd wereld?maak er een daguitstapke van?GrtsMarieke
Hallo,Wij zijn naar Fede Di Oro geweest en was voor ons ook 2 uur rijden maar we hebben er zeker geen spijt van. Ik weet nu wel niet of ze die collectie hebben maar als je er mee belt dan weet je dat toch!Ik raad ze zeker en vast aan en het voordeel is dat ze thuis kunnen gebracht worden zonder er iets voor hoeven bij te betalen.Hopelijk kom je er uit.Gwen14/05/2010
Onze ringen zijn ook van Wim Meeussen en wij zijn van Oost-Vlaanderen. Eigenlijk is die afstand goed te doen ze. En je moet maar twee keer gaan hé, één keer om te kiezen en je maten op te nemen en één keer om ze op te halen, dus ja, zoals eerder gezegd, maak er een daguitstapje van! (gaan wij toch doen:-))En als dat echt de ringen zijn die je graag ziet, zou ik er zeker en vast voor gaan!Groeten,Eva
Hallo,Onze trouwringen van Kris Baele, genre wim meussen, gewoon intikken op google,groetjesTine
Als je de stijl van Wim Meeussen graag ziet (zoals wij ook), dan moet je er echt heen. Er is, volgens ons, geen enkele andere ontwerper die ringen zo stijlvol maakt. Je hoeft enkel 2 keer te rijden: om ze te kiezen en om ze af te halen. Het is trouwens een ring die je heel je leven (laat ons ervan uit gaan dat alles goed gaat) om hebt, dan zijn 2 ritjes Antwerpen niets. Wij komen van poperinge, dus dat is ook wel een eindje. Je zal ook echt versteld staan van zijn aanbod. Hij heeft echt veel mooie ringen. Gewoon doen! :-)Trouwens, Wim Meeussen is veel goedkoper dan Nico Taeymans bijvoorbeeld. Voor ons scheelde dat 420 euro per ring! Echt vreemd, had ik niet verwacht eerlijkgezegd.GRoetjes en succes
Nico Taemans in Brugge: St Amandstraat ( zijstraat Markt )prachtige ringen, à la Meeussen!Wij zijn naar Fabrigold geweest, ge kunt u ring zelf ontwerpen. Dus als ge iets in gedachten hebt van Meeussen ( foto of tekening ), kunt ge daar ook altijd proberen.
Hey Evelien,Wij zijn naar Fede di Oro in Izegem gegaan. Daar hebben we ook wel bijna twee uur voor moeten rijden. Zij hebben echt unieke ringen die je volledig naar je eigen smaak kan laten ontwikkelen, en niet te duur!Maar afstand speelt toch geen rol, zo'n ring zal je voor de rest van je leven elke dag dragen! Is echt wel iets heel speciaals!Melissa(19/09/09)