Nu Online
Momenteel zijn er 407 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen

15-5-2009 10:33:08
Hey Bruudjes!
Wij trouwwen op vrijdag 4 september 2009! Wij zijn op zoek naar trouwringen in het genre van Wim meeuwssen. Nu, wij zijn van West-Vlaanderen dus wij kunnen moeilijk op en af rijden naar Antwerpen, maar weet iemand een juwelier die dit genre trouwringen heeft? En de kostprijs?

evelien
4-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 468

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik15-5-2009 10:39:00

hey evelien,

ikzelf kan je niet helpen. maar trouwringen zijn hopelijk voor het leven dan is het toch een kleine moeite om eens op en af te rijden.
groetjes ellen

Katrijn
12-9-2009
 Meld misbruik15-5-2009 10:42:15

Wij zouden eens gaan kijken naar Fede Di Oro in Izegem. Naar het schijnt heb je daar ook unieke en heel mooie collecties voor een degelijke prijs.

Groetjes, Katrijn.

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik15-5-2009 11:06:16

Evelien,

Ik deel de mening van Ellen.
Wij zijn van N.Limburg en zijn naar Izegem gereden voor onze trouwringen bij Fede Di Oro te kopen. (Hebben er +/- 2u5 over gereden omdat we de ochtendspits hadden)
Ik vind dit nu echt geen afstand en tijd als ik graag ergens iets zou willen wat totaal onze goesting is...

Ik denk zelfs dat Fede Di Oro jullie genre van ringen ook wel heeft, maar ben er niet zeker van...

Veel succes.

Gr.
Tess

Annelies
25-7-2009
 Meld misbruik15-5-2009 11:16:53

Dag Evelien,

Nico Taeymans heeft erg mooie ringen in dezelfde stijl als Wim Meeussen. Als ik me niet vergis is er een winkel in Brugge die enkel zijn collectie verkoopt!

Groetjes
annelies

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik15-5-2009 11:33:11

Onze ringen zijn van Wim Meeussen,
antwerpen is toch niet einde vd wereld?
maak er een daguitstapke van?

Grts

Marieke

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik15-5-2009 11:53:25

Hallo,

Wij zijn naar Fede Di Oro geweest en was voor ons ook 2 uur rijden maar we hebben er zeker geen spijt van. Ik weet nu wel niet of ze die collectie hebben maar als je er mee belt dan weet je dat toch!

Ik raad ze zeker en vast aan en het voordeel is dat ze thuis kunnen gebracht worden zonder er iets voor hoeven bij te betalen.

Hopelijk kom je er uit.

Gwen
14/05/2010

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik15-5-2009 13:15:30

Onze ringen zijn ook van Wim Meeussen en wij zijn van Oost-Vlaanderen.
Eigenlijk is die afstand goed te doen ze. En je moet maar twee keer gaan hé, één keer om te kiezen en je maten op te nemen en één keer om ze op te halen, dus ja, zoals eerder gezegd, maak er een daguitstapje van! (gaan wij toch doen:-))

En als dat echt de ringen zijn die je graag ziet, zou ik er zeker en vast voor gaan!

Groeten,
Eva

Tine
28-8-2009
 Meld misbruik15-5-2009 13:42:21

Hallo,

Onze trouwringen van Kris Baele, genre wim meussen, gewoon intikken op google,

groetjes
Tine

isabelle
16-9-2009
 Meld misbruik15-5-2009 15:49:30

Als je de stijl van Wim Meeussen graag ziet (zoals wij ook), dan moet je er echt heen. Er is, volgens ons, geen enkele andere ontwerper die ringen zo stijlvol maakt.
Je hoeft enkel 2 keer te rijden: om ze te kiezen en om ze af te halen. Het is trouwens een ring die je heel je leven (laat ons ervan uit gaan dat alles goed gaat) om hebt, dan zijn 2 ritjes Antwerpen niets. Wij komen van poperinge, dus dat is ook wel een eindje.
Je zal ook echt versteld staan van zijn aanbod. Hij heeft echt veel mooie ringen.
Gewoon doen! :-)
Trouwens, Wim Meeussen is veel goedkoper dan Nico Taeymans bijvoorbeeld. Voor ons scheelde dat 420 euro per ring! Echt vreemd, had ik niet verwacht eerlijkgezegd.
GRoetjes en succes

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik15-5-2009 16:21:42

Nico Taemans in Brugge: St Amandstraat ( zijstraat Markt )
prachtige ringen, à la Meeussen!

Wij zijn naar Fabrigold geweest, ge kunt u ring zelf ontwerpen. Dus als ge iets in gedachten hebt van Meeussen ( foto of tekening ), kunt ge daar ook altijd proberen.

Melissa
19-9-2009
 Meld misbruik15-5-2009 22:47:13

Hey Evelien,

Wij zijn naar Fede di Oro in Izegem gegaan. Daar hebben we ook wel bijna twee uur voor moeten rijden. Zij hebben echt unieke ringen die je volledig naar je eigen smaak kan laten ontwikkelen, en niet te duur!

Maar afstand speelt toch geen rol, zo'n ring zal je voor de rest van je leven elke dag dragen! Is echt wel iets heel speciaals!

Melissa
(19/09/09)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...