Nu Online
Momenteel zijn er 291 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen

15-5-2009 10:45:01
Hallo,

heeft er iemand ervaring met de ringenwinkel Fede Di Oro in Izegem?

Ik heb via een vriendin vernomen dat ze daar heel smaakvolle, kwalitatieve en mooie ringen verkopen die tevens degelijk zijn van prijs.

Is er iemand die dat kan bevestigen?

Bedankt!
Groetjes, Katrijn.

Katrijn
12-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1061

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik15-5-2009 11:00:57

Dag Katrijn,

Ook onze ringen komen van Fede Di Oro.
Wij zijn zeeeeer tevreden over de service, vriendelijkheid, keuze van ringen, na-service, prijs/kwalitiet...
Maar ik denk dat dat hier al meermaals aanbod gekomen is op deze site hoe goed ze wel niet zijn...
Dus als je even verder zoekt op dit forum vind je allemaal positieve reacties...

Gr.
Tess

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik15-5-2009 11:49:48

Hallo,

Ik sluit me volledig aan bij de mening van Tessa en als je daar niks vind, dan vind je het volgens mij nergens. Ja kan kiezen uit +/-300 modellen, ik denk een stuk of 15 en dan moet je zo verder gaan tot er 3 overblijven en dan geven ze je alle tijd dat je nodig hebt om zo samen tot een besluit te komen en ze zijn er echt niet duur. Tenzij je het er echt zelf van maakt!
De onze kosten 824 euro en vind dit een meevaller. Wou ook niet meer dan 1000 euro geven dus ideaal! En service aan huis samen met een doosje en een ringskussentje dus daar moet ja dan ook niet meer aan denken.Kben echt benieuwd om ze te zien als ze af zijn maar dat zal voor januari 2010 zijn omdat wij ze pas in mei nodig hebben.

Gwen
14/05/2010

S
4-9-2009
 Meld misbruik15-5-2009 11:56:01

Inderdaad superveel keuze.
Je kan elke ring ook nog eens laten aanpassen: breder/smaller - mat/blinkend - meer/minder steentjes ,...
Voor elk wat wils dus.

Ze waren ook totaal niet opdringerig, gaven de tijd om te kiezen,...

Een aanrader.
S

Sara
12-9-2009
 Meld misbruik15-5-2009 21:19:11

Hoi, wij hebben onze ringen daar gekocht, ze kosten een kleine 800euro voor de 2.
Vandaag was ik toevallig gepasseerd bij een juwelier, en ik zag er ongeveer dezelfde ring (die van mij is een klein beetje smaller) maar het zijn evenveel steentjes, en die ring kost daar op de 900euro! Voor alleen de damesring! Is toch wel een groot verschil. Natuurlijk ken ik niets van de kwaliteit van de steentjes, maar ik ben ervan overtuigd dat die bij fede heel goed zijn! Ook heel vriendelijk, niet opdringerig, en hij laat jullie ook even alleen om te overleggen. Wij hebben 2 uur er naartoe gereden, en bijna 3uur terug, maar het was de moeite!
succes...

lesley
20-6-2009
 Meld misbruik16-5-2009 15:27:23

Ook wij hebben onze ringen bij Fede Di Oro besteld en ondertussen al thuis ontvangen.
Je vind er hele mooie ringen, voor een schappelijke prijs!
Wij hebben de onze gevonden op een beurs en direct besteld, en we zijn er heel tevreden over!

Katrijn
12-9-2009
 Meld misbruik17-5-2009 14:02:37

Hallo!

Jullie positieve reacties hebben me meer dan overtuigd. Bedankt alvast!

Groetjes, Katrijn.

Laurence
18-9-2009
 Meld misbruik17-5-2009 14:38:44

2 weken geleden ook daar onze ringen besteld en de service is (tot nu toe) al super geweest. Inderdaad veel keuze en ze laten je geregeld even alleen om zelf de keuze te maken en te bespreken met elkaar. Alles kan, ring breder of dunner maken, meer of minder steentjes, witgoud, geelgoud, roofgoud,....
En over de prijs hoeven we ook al niet te klagen als je deze vergelijkt met de andere winkels! Voor de onze betalen we ongeveer een €840!

Els
29-8-2009
 Meld misbruik22-5-2009 9:00:17

Hellow!

Wij zijn ook in Izegem gepasseerd, maar waren toch niet helemaal overtuigd. Je hebt inderdaad heel veel keuze en aanpasmogelijkheden, maar wij vonden dat we nogal aan ons lot overgelaten werden en dat het voor hen eerder "bandwerk" was. We waren met een vijftal koppels tegelijk (op afspraak!) aan het passen, dus de verkopers liepen van de ene naar de andere en hadden haast geen tijd om deftige info te geven. Geef mij maar een meer persoonlijke aanpak! (uiteindelijk zijn wij bij "juweelatelier" in Lier beland)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...