TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
mireille
1-8-2009
|
15-5-2009 12:22:27
hoi mieke idd heb ook dat probleem 3 kapsters geprobeert steken het niet vast genoeg . nu gaat men moeder het doen .3 staarten maken boven mekaar en van elke staart lussen van maken en bloepjes tussen steken of spelt dat was het beste dat bleef zitten dus je kan mss eens proberen grtjs. ps indien intressen heb er foto's van
|
|
tami
26-6-2010
|
15-5-2009 12:36:28
Hey Mieke, in onze familie zitten wij met hetzelfde probleem. Wij doen meestal ofwel een soort chignon -niet te strak- met hier en daar fijne, loshangende haarslierten die in mooie krullen gedraaid worden met het krulijzer. Hierop een stevige fixatiegel en haarlak op het geheel.
Ofwel eerst allemaal papillottes draaien met het krulijzer. Hoe minder haar je voor 1 papillote neemt, hoe mooier het resultaat. Gooi je haren voorover en borstel ze heel voorzichtig even losjes door. Terug rechtkomen en resultaat bekijken. Soms is het meteen goed, soms niet. Neem je haar en hou het opgestoken vast maar laat enkele sliertjes hangen. Wanneer resultaat oké, zet er een knijper of iets anders in en maak een foto ! Goed fixeren met haarlak en fixatiegel voor de krullen. Dit zijn eenvoudige, mooie en goedkope kapsels :) Probeer het eens uit, en kijk hoelang het 'goed' blijft. Veel sukses ! Groetjes
|
|
Lindsey
14-8-2009
|
15-5-2009 16:13:54
Hier hetzelfde probleem. Onze kapster zal de dag op voorhand 3 vlechten maken die er de ganse nacht in moeten blijven ( vlechten beginnende aan de haarwortel, ingelegde vlechten noemen we dit ) dan de dag zelf maakt ze die los en steekt ze m'n haar op met hier en daar losse stresjes, haarlak en finito!! Succes gegarandeerd ... Bij mij zal het zo zijn :) Ik heb papillottes geprobeerd, krulijzer, ... Blijft bij mij maximum 1u deftig. Maar een vlecht die 15u in blijft, is prachtige golven een ganse dag & nacht ... Spreek goed af met je kapper wat je wilt. Liever een proefkapsel te veel dan te weinig, tot je tevreden bent.
|
|
Ellen
12-9-2009
|
15-5-2009 19:07:06
Hey Mieke, van welke streek ben je? Vorige zaterdag heb ik mijn proefkapsel geprobeerd. Ik heb een kapster gevonden die een "speciale" techniek heeft met het krulijzer, waardoor mijn sluike, dikke, zware haar vorige week 3 dagen (!!!) krulde. Ik raad haar zeker aan! Wat ik ook ga doen is mijn haar fel laten uitdunnen. De coupe valt dan ook beter en het is gewoon ook makkelijker om nadien op reis te gaan en zo.
Groetjes! Ellen
|
|
Mieke
|
15-5-2009 20:39:17
Hoi Ellen, mijn zus is kapster (en een goede, al zeg ik het zelf ;-)) en we hebben al afgesproken dat zij mijn haar zal doen. Ik zal haar eens vragen of ze idd geen speciale techniek kent. Uitdunnen heb ik al eens laten doen, maar ik heb niet veel maar wel dik haar, dus dat haalde niet zoveel uit. Bednakt voor de tip!
|
|
Kelly
|
16-5-2009 15:09:15
Hallo,
ikzelf ben kapster aan huis, specialiteit bruidskapsels, en tweevoudig wereldkampioene hierin. Ik ben eveneens gediplomeerd visagiste, hiervoor kan je dus ook bij mij terecht.
Bel of mail gerust voor meer informatie:
kelly.lenhardt@telenet.be 0494/74.03.66
Groetjes,
kelly Lenhardt
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|