Terug naar overzicht
Neem eens contact met het bruidshuis te Brugge?Grtsmarieke
heeft u de nummer er van
ik vind jou oproep toch zeer vreemd'mijn kinderen zijn erg ziek, bijna... je weet wel! 'Dat zeg je toch niet!
lees eens goed wat er staat ER STAAT DAT ZE ZIEK ZIJN
ik snap niet waarom marieke zo een opmerking maakt?!
ik snap het ook niet dit is toch een site waar je kunt praten en zo awel dit is nu mijn manier om mijn gevoelens te kunnen uiten om dat ik er niet graag over praat maar het kleed is echt wel te koop
Toch wel even duidelijk maken dat er 2 (!) Mariekes actief zijn.Ik wil niet dat ik geassocieerd wordt met die opmerking van marieke 2.Ik wil gewoon helpen met Het Bruidshuis.Kijk eens op internet, google. Ik kan er op het werk niet op :)...Die verkopen 2de hands trouwjurken etc, zelf ben ik er nog niet geweest, maar denk dat dat een goed medium is.
Hey Angie,ik heb je bericht al een aantal keren zien staan en ik denk niet dat het je via deze site gaat lukken, daar dienen andere sites voor. En je komt idd nogal vreemd over, je gebruikt zieke kinderen toch niet om een trouwjurk te verkopen, zo stoot je kopers zeker af!Het spijt me voor je maar ik vind dat je het via 2de hands sites moet doen op een andere manier dan. En als je nood hebt aan een gesprek ofzo dan kan dat hier ook maar niet in combinatie met je trouwjurk verkopen. Je moet die zaken gescheiden houden.Probeer je maar te helpen.Veel geluk!Groetjes.
Angie haar topic is zeker niet misplaatst. Er zijn hier wel meer mensen die hier hun (trouw)spullen verkopen. En met je gevoelens kan je hier heel zeker terecht Angie!Zo zijn er wel meer bercihtjes.
Ik kan Heidi en Marieke wel volgen. Dit berichtje is al een aantal keren verschenen en ik fronste bij het lezen ervan ook mijn wenkbrauwen. Tuurlijk mag je hier je kleed te koop zetten, maar ik zou ook de link niet leggen met mijn zieke kinderen. Tja, ieder zijn manier.Groetjes,Lieve
hallo,ik heb er totaal niks tegen dat je je trouwjurk wil verkopenik reageer dan ook niet op dit berichtje hebt wel al een ander bericht gepost waarin letterlijk staat 'mijn kinderen zijn zo ziek dat ze bijna... je weet wel!'Het is daarop dat ik reageerdeik vind het erg voor jou als je kinderen ziek zijn, echt waarmaar als mijn kinderen bijna ... zouden zijn zou ik niet op een site van een trouwforum zitten maar in het ziekenhuis
sorry, dat laatste meende ik niet ... maar jouw berichtje staat al sinds 22/04 op deze site en hoelanger het erop staat hoe meer middelen je in de strijd lijkt te gooienik wil echt niet over jou oordelenik zeg gewoon dat dat vreemd overkomt bij sommige mensenveel sterkte en hopelijk gaan de dingen binnenkort de goede richting uit voor jou ...
beste van de kindjes is echt wel zo ik had het misschien anders moet schrijven ja ok is misschien wel waar
marieke er stond eigenlijk dat ik mijn kind al bijna heb moeten af geven en dat ze elk mom kunnen ... dat is wel zo
marieke mijn kindjes hebben een thuis verpleeg en ze worden behandeld in het uz van gent mijn dochter heeft een slecht hart waardoor het kan begeven maar swat ik leef van dag tot dag en nu na 13jaar wil ik trouwen ik heb het 3keer moeten uitstellen van wege de kindjes maar ze zijn alles voor mij waarom zo slechte comentaar ik heb julie niks de weg gelegt
Dag Angie,De andere Marieke hier...Ik denk dat sommigen nogal gefrustreerd zijn door het feit dat je berichtje telkens verschijnt, ergens wel begrijpelijk. Zoals ik daarnet al vermeld heb denk ik dat er betere mediums zijn voor het kleedje te verkopen.Succes ermee.GroetjesMarieke
hoe veel kleedjes zijn er hier niet te koop en ik vind dat ze zich niet moeten moeien als ze niet geinterseert zijn dan reageeren ze toch niet
Dag Angie, ik denk dat het zeer moeilijk wordt om een kleedje via dit forum te verkopen mar ik wens je er veel succes mee.Denk niet dat het al vele bruidjes gelukt is. Makkelijker is dat je een link maakt met een foto van het kleedje en de streek vanwaar je bent. Véél succes nog!
angie,ik wens jou en je kinderen het allerbeste en hoop dat jouw langverwachte huwelijk nu eindelijk kan doorgaan.Veel succes en sorry als ik verkeerd overkwam... vond het alleen zo'n vreemd berichtje, begrijp je? groetjes,Marieke
Reuze tip: toon eens een foto.Niemand koopt toch een kleed zonder het eerst te zien!Succers ermee
op dit forum kun je geen foto plaatsen