Terug naar overzicht
Hey, Ik vind deze bruidscollectie ook enorm mooi. Heb je een kleedje uit de vorige of nieuwe collectie. Wij trouwen op 24/06/06 en zou ook al graag gaan rond kijken. En voor mij speelt de collectie geen rol ( 2005 of 2006 ). Hoe was de ontvangst in de winkels ? Naar de Bruidshuis in Merksem zou ik ook graag gaan. Nog veel plezier. Waar trouwen jullie?Groetjes Cindy
Hey Lien,wij trouwen op 06/05/06 en ik wou ook naar het Bruidshuis gaan. Zo goed als al mijn reeds getrouwde vriendinnen hebben daar hun kleed gehaald. Als je het 'wauw'-gevoel had bij dit kleed zou ik niet twijfelen, maar het bestellen. Waarom dan nog ergens anders gaan kijken?Hebben ze daar gezegd hoe vroeg je ong. je kleed moet bestellen? Ik was pas van plan rond half oktober eens te gaan kijken.
hallowij trouwen op 4 augustus 2006 en in de bruidswinkels hebben ze mij gezegd dat ik mijn kleed tussen november en januari al moest bestellen omdat het pas 1 maand voor de huwelijksdatum terug in de winkel is.
Hoi hoiOm op al jullie vragen te antwoorden : het is een kleedje uit de nieuwe collectie, van dit merk was ze al binnen van linea raffaeli nog niet, dat is voor oktober.Ik moet dit kleed min. 6 maanden op voorhand bestellen en dan is de eerste pasbeurt 6 weken vooraf. Wij trouwen 26/05/06 dus ik heb nog een goeie 8 en een halve maand tijd maar ik wil echt tijdig zijn :-) zoals ieder bruidje denk ik ...K loop er alweer de ganse dag aan te denken. Zaterdag ga ik nog naar Bruidshuis Ellen in Oostburg ( NL) eens kijken en als ik daar niets anders vind, dan ga ik het gewoon bestellen in Merskem bij het bruidshuis. Voor mij is dit wel een heel eindje rijden, ik ben uit W-Vl maar mijn vriend uit Schoten vandaar dat ik daar terecht ben gekomen.groetjes en bedankt voor de bemoedigende woordjes ! Gaan passen zou ik zo zeggenLien
Hey Lien,Ik heb op internet ook m'n droomjurk gevonden bij St Patrick. Wij trouwen op 22/07/2006 en ik ben er toch ook graag op tijd bij...Volgende week maandag mag ik bij Moderna in Schepdaal ook de eerste keer gaan passen. Ze hebben die collectie ook al binnen, ook het kleed dat ik zooooooo schoon vind... Welke jurk is het bij jou? Ik vind de DAGA ontzettend mooi!!