Terug naar overzicht
Wij hadden 'What a beautiful day' van The Levellers! Zooo vrolijk!!groetjes,Nele
wie bent jij om te oor delen je kent me niet en daar bij dat ik bijna mijn dochter hat moeten af geven vandaar die .... ok
hey ja sorry dat wist ik niet sorry dat dit een vergising is groetjes angie
Hi Marieke,de eerste noten van "Ritmo de la Noche" zijn heel vrolijk, heel ritmisch en de eerste worden zoooo treffend voor een bruidspaar : "Bellissimo !" Daar kan iedereen nog op mee-applaudisseren ook :)'t Is maar een ideetje, hoor. Groetjes.
al eens aan filmmuziek gedacht, ook altijd heel leuk bvbv pirates of the carribean, indiana jones, etcmeestal is dit heel statige muziek en ik krijg er altijd kippenvel van ;-)
Hey Marieke,Wij gaan een combinatie doen van Also Sprach Zarathustra (bekend van de night of the proms) en Pirates of the Caribbean.GroetjesCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
clichés zijn er om te bevestigen. 't Is gewoon een superliedje, dus wij blijven daar ook bij. De traditie van met de servetten zwaaien willen we niet missen.
ik gebruik altijd Safri Duo voor de binnenkomst van het trouwkoppel : ambiance gegarandeerdmvgDisco Noah
allemaal al erg bedankt voor de tips...we zijn er wel nog niet uit, maar jullie tips helpen wel xxx