Terug naar overzicht
Hey,Alles draait om jou van de leeuwenkoning is een mooi nr.groetjes, An
Wij hadden 'Eenzaam met jou' van Yevgueni. Luister maar eens naar de tekst. Groetjes, Ina
Wij hebben als nederlandstalig lied: Ik heb je lief van Stef Bosgroetjes
wij hebben:voor haar van gene thomasje hoeft niet veel van me te houden van guus meeuwiszie me graag van clouseauik heb je lief van stef bos
Hier een lijstje van Nederlandstalige liedjes die ik al verzameld heb.André Hazes: Ik heb je liefAnn Christy: Gelukkig zijn (uit)Bart Peeters: Ik wil je nooit meer kwijt; Liefde is allesBart Peeters & Hannelou Bedert: Zonder woordenBlof: Alles is liefdeBram Vermeulen: De steenClouseau: Altijd heb ik je lief; Eeuwigheid; Jo; Lopen op het waterDana Winner: Ik hou van jouEva de Roovere: Niemand zoals wij (uit)Fixkes: Seuzeke; LepeltjeGene Tomas: Voor haarGuur Meeuvis: ThuisHerman Van Veen: Ik ben vandaag zo vrolijk (uit)Ingeborg: Als dat gebeurtJeroen Van der Boom: Niemand Anders; onvoorspelbaar; Zo mooiLe Velo Vert: Achtbaan naar de zaligheid (uit)Marco Borsato: Dromen zijn bedrogMarco Borsato: Engel van mijn hartMarco Borsato: Zij; Rood; MaskerNoordkaap: Ik hou van uPaul de Leeuw: Ik heb je lief; Ik hou van jou; Een perfecte dag (Ned vertaling)Philippe Robrecht: MagieRaymond van het Groenewoud: Ik zal je man zijnRob de Nijs; Iets van een wonder; Banger HartSala: Ik hou van uSpring: De mooiste liefde ooitStef Bos: Voor nuVolumia: Hou me vastWim Soutaer: Ik hoor bij jou