TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
10-10-2005
|
4-9-2005 21:25:07
Hallo,
mokn kleed is er een van Linea Raffaelli en heb het gekocht bij Pierre Yves in Aalst; ze hebben ook een winkel in Brussel De kostprijs van het kleed met bijhorende stola was 1370€ schoenen ook van Linea Raffaelli 180€
groetjes en nog veel succes bij de voorbereidingen Anne- Sophie
|
|
mirella
3-12-2005
|
4-9-2005 23:04:42
Ik trouw 3/12/2005 in een kleed van Linea. Kostprijs inclusief accessoires 1400euro. Aangekocht in Het Bruidshuis te Merksem ( ze hebben daar een uitgebreide collectie linea Raffaelli
|
|
kathleen
3-12-2005
|
4-9-2005 23:22:28
Hey Joke,
ook ik trouw op 3/12 en ook mijn kleed komt van het Bruidshuis in Merksem. Is echt een aanrader. Heel goede service, verkoopsters die weten waar ze over praten en voldoende tijd om alles rustig te passen.
groetjes kathleen
|
|
Ann
2-7-2005
|
5-9-2005 9:16:11
Hallo,
Ik heb mijn kleedje bij Lilian Claes in Herentals gehaald. Super service en heb heel wat complimentjes gekregen op het feest en zelfs nu nog 65 dagen na de trouw!
Gr, Ann
|
|
Evy
22-7-2006
|
5-9-2005 11:56:02
www.trouwshop.com (of nl, weet het niet meer zo goed) En dan daar naar Forum, dan Wat draag je, en dan Rate That Shop (Belgie), daar staan er een pak commentaren van zowat alle bruidswinkels in Belgie, inclusief die die jij vernoemt.
|
|
Tine
6-8-2005
|
6-9-2005 17:02:23
Hoi Joke,
Ik heb al gemerkt dat het kiezen van een goeie bruidswinkel heel persoonlijk is... Ik ben geweest bij het Bruidshuis in Merksem, slechte (!) service... ik moet pech gehad hebben. EN ze hebben er niet zo'n uitgebreide collectie van Linea en Rembo als ze beweren. Ik ben ook geweest in de Cermo in Turnhout, dat was pas een goeie service !!! Daar hebben ze goed advies gegeven, hebben ze de volledige collectie van de twee merken, en nemen ze rustig de tijd om met je te passen. Uiteindelijk kwam mijn jurk van Liliane Claes, Herentals... (ze hadden die bepaalde jurk nergens anders), maar ik vond ze er niet zo vriendelijk (de naaister wel), de service was ook niet om over naar huis te schrijven... dus van de winkel was ik niet zo content, wel van mijn trouwjurk... ik heb heel veel complimentjes gekregen, en ook mijn man heeft het de hele dag door gezegd... en ik voelde me er heel goed in. Dus, wat ik jou kan aanraden... ga gewoon in verschillende winkels kijken, en beoordeel op de jurk waarmee je het beste staat... Veel succes, Tine
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|