TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ellen
4-7-2009
|
16-5-2009 9:15:45
hey hey,
eigenlijk kan ik je niet echt helpen... want net daar ben ik ook over aan het tobben. wij trouwen 4 juli.
groetjes ellen
|
|
evi
4-7-2009
|
16-5-2009 9:34:24
hey Ellen
ja wij trouwen ook de 4de, de 3de voor de wet en de 4de voor de kerk. Veel regelingen en ik ben ervan overtuigd dat ik vanalles over het hoofd zie....
groetjes Evi
|
|
Cindy
13-6-2009
|
16-5-2009 9:37:27
Hey Evi,
met nog 28 dagen op de teller, ben ik volop een week per week lijstje aan't maken waar o.a. opstaat: bloemen, laatste afspraken, tafelverdeling, bedankjes (voor gasten/getuigen/ouders...), laatste afspraken met fotograaf voor locaties, bruidsboeket bestellen,versiering in de Kerk, juiste uren voor kapper en make up, dagplanning overlopen met de suite en de mensen die je eventueel helpen, zien dat alle spullekes op hun juiste plaatsen klaarstaan, notaris voor huwelijkscontract, afspraak met manicure, pedicure en gelaatsverzorging, afhalen kleed,...
Kortom, echt nog wel een hoop dingen hé...
Groetjes
Cindy 13/06/2009 www.kenencindy.bruiloftsite.nl
|
|
isabelle
16-9-2009
|
16-5-2009 11:07:43
Ik heb nog net aan mijn lijstje toegevoegd: reservelenzen aan mijn ceremoniemeester geven, zodat ik de dag zelf niet voor een voldongen feit sta als er wat in mijn oog komt of zo.
|
|
Vanessa
5-9-2009
|
16-5-2009 13:37:25
naaigerief, deo, schmink om bij te schminken ,zakdoekes, nagaan of de deur van de kerk op voorhand moet open zijn voor alles klaar te zetten op voorhand bv de bloemen, schoenen inlopen. Meer kan ik momenteel niet meer bedenken. :-)
grtjes 5/9/2009
|
|
tami
26-6-2010
|
16-5-2009 13:47:14
hallo evi en aanstaande bruidjes,
ziehier mijn lijstje : * een mini-setje naaigerei * een setje 1e hulp -aspirines, pleistertjes en alka seltzers of zo- * een paar reserve kousen en reserve schoenen voor vermoeide voeten * setje make-up met busje haarlak, mascara, parfum en deo maar ook vochtige gelaatsdoekjes, tandenpoetsgerei, tampons e.d. * nagelknipper * een grote vod voor alle gebruik ; evt. schoenen van bruidegom of kindjes indien modder,... * een paraplu De kleine spulletjes gaan in een tasje dat ik mama of zus in bewaring geef.
Voor de kindjes : eveneens reserve kledij, makkelijke schoenen en de knuffeldiertjes, alles de avond voordien in de auto. Voor mezelf heb ik een ander tenue voor de dansavond, iets makkelijkers dan een trouwkleed en voor manlief een reserve hemd en dat brengen wij de avond voordien naar de vestiaire vd zaal.
En tenslotte : een post-it note op de badkamerspiegel met daarop : "Tasje make-up, etc... aan mama geven !!!"
Groetjes
|
|
Carolina
1-8-2009
|
18-5-2009 21:54:55
Een handdoek of deken voor de foto's. Als je ergens moet gaan liggen of zitten.
groetjes, Carolina
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|