Nu Online
Momenteel zijn er 435 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

witte duiven

4-9-2005 22:05:07
Hallo! Wij trouwen op 4 augustus 2006. Onze feestzaal, dj en kerk liggen reeds vast. Wij zouden graag nog witte bruidsduiven loslaten bij het verlaten van de kerk. Wie kan me aan adressen helpen want de meeste die ik op internet vind zijn in nederland gevestigd. Wij trouwen in Bonheiden.
Graag reakties aub.

Ilse
4-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 480

kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik4-9-2005 23:12:46

Ilse,

onze ceremoniemeester kan zorgen voor witte duiven. Ga eens kijken op zijn website www.huwelijksorganisator.be

groetjes
kathleen
03.12.05

An
24-9-2005
 Meld misbruik5-9-2005 8:11:41

Hallo,

Onze auto's komen van Oldtimer Ceremonie in Hallaar bij Heist-op-den-Berg. Toen wij die gingen boeken vroeg de mevrouw, een kei-vriendelijke wat we nog nodig hadden. En zij had eventueel ook een goed adres voor duifjes. Mss kan je daar eens horen.

Groetjes,

An & Tom 24/09/05

Coremans
13-5-2006
 Meld misbruik5-9-2005 9:04:32

Ik zou er je nog wel even op willen wijzen dat deze duifjes hun vlucht waarschijnlijk niet overleven.

de meeste witte duiven worden gekweekt voor trouws en niet getraind om hun weg terug naar huis te vinden.

Als deze losgelaten worden bij een trouw, vliegen ze weg, maar sterven daarna van de honger omdat ze ook niet gewoon zijn om zelf voor voedsel te zorgen

gewoon even om daaraan te denken.

Wij zijn van plan deze duifjes te vervangen door witte ballonnen

Lindsay
9-9-2005
 Meld misbruik5-9-2005 9:55:27

Hallo,

Wij trouwen vrijdag en kozen ook om ballonnen te nemen in plaats van duiven. De duiven komen wel terug naar hun mand maar ja... Bij het buitengaan worden wat witte ballonnen uitgedeeld die samen met onze ballonnen de lucht ingaan. Ik heb kaartjes gemaakt om aan de ballonnen te hangen.
Ben eens benieuwt naar reactie...

Veel succes
Lindsay

Brenda

Meld misbruik5-9-2005 10:04:30

Hallo,

Bij ons zorgt ook de ceremoniemeester voor duiven. Wij zullen ook ballonen op laten. Mijn collega liet 2 bijen vliegen, vond ik origineel. Heb ook al gehoord dat ze 2 vlindertjes lieten vliegen.

Groetjes
Davine
31 maart 06

Catherine
27-5-2006
 Meld misbruik5-9-2005 10:13:49

Hallo,

je kan ook eens horen bij The London Ceremony Bus in Kapellen:

http://www.the-london-ceremony-bus.com/Ideetjes/Ideetje...

Die hebben witte duiven en ook vlinders.

groetjes,
Catherine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...