Terug naar overzicht
Ilse,onze ceremoniemeester kan zorgen voor witte duiven. Ga eens kijken op zijn website www.huwelijksorganisator.be groetjeskathleen03.12.05
Hallo,Onze auto's komen van Oldtimer Ceremonie in Hallaar bij Heist-op-den-Berg. Toen wij die gingen boeken vroeg de mevrouw, een kei-vriendelijke wat we nog nodig hadden. En zij had eventueel ook een goed adres voor duifjes. Mss kan je daar eens horen.Groetjes,An & Tom 24/09/05
Ik zou er je nog wel even op willen wijzen dat deze duifjes hun vlucht waarschijnlijk niet overleven.de meeste witte duiven worden gekweekt voor trouws en niet getraind om hun weg terug naar huis te vinden.Als deze losgelaten worden bij een trouw, vliegen ze weg, maar sterven daarna van de honger omdat ze ook niet gewoon zijn om zelf voor voedsel te zorgengewoon even om daaraan te denken.Wij zijn van plan deze duifjes te vervangen door witte ballonnen
Hallo, Wij trouwen vrijdag en kozen ook om ballonnen te nemen in plaats van duiven. De duiven komen wel terug naar hun mand maar ja... Bij het buitengaan worden wat witte ballonnen uitgedeeld die samen met onze ballonnen de lucht ingaan. Ik heb kaartjes gemaakt om aan de ballonnen te hangen.Ben eens benieuwt naar reactie...Veel succesLindsay
Hallo,Bij ons zorgt ook de ceremoniemeester voor duiven. Wij zullen ook ballonen op laten. Mijn collega liet 2 bijen vliegen, vond ik origineel. Heb ook al gehoord dat ze 2 vlindertjes lieten vliegen.Groetjes Davine31 maart 06
Hallo,je kan ook eens horen bij The London Ceremony Bus in Kapellen:http://www.the-london-ceremony-bus.com/Ideetjes/Ideetje... Die hebben witte duiven en ook vlinders.groetjes,Catherine