Terug naar overzicht
als het jou niet stoort om al met een rond buikje te trouwen zou ik er wel voor gaan hoor; moest je ziek zijn de eerste maanden ben je er dan normaalgezien vanaf. groetjesmieke 07/08/09
hallo Mieke,de eerste 3 maanden zijn eigenlijk het "gevaarlijkst", voor zover ik weet. Jij zit dan al op meer dan 4 maanden en dan kan je echt wel van je dansavond genieten, met mate natuurlijk. Stel de vraag toch ook aan je arts, die zal je best wel beter kunnen adviseren. Geniet intussen van het 'kleine' toekomstige Tijgertje (2010 = Tijgerjaar) :)Groetjes.
Hoi, Wij hebben hier ook over nagedacht. Het nadeel: je kan niets drinken, en STEL dat je toch ziek bent... Mijn mama is bij mij 9 maanden ziek geweest. Dat kan dus ook he. Wij hebben het risico niet genomen en trouwen nog deze maand. Daarna gaan we er volledig voor. Rustig, zonder alles tegelijk willen te doen :-) Maar natuurlijk aan jou de keuze he!Succes met je keuze, grtz Sarah
Hoi Evi,ikzelf ben -ongepland maar zéér gewenst- zwanger van ons eerste kindje. Ik ben vandaag 15 weken en binnen 5 weken trouwen we.Ik zal dan dus -op 2 dagen na- 20 weken ver zijn. Ik heb me in het begin van mijn zwangerschap slecht gevoeld.. sinds afgelopen week is het al heel wat minder en het zal nu normaal ook alleen maar beter en beter gaan. OK: je kan niets drinken, maar ik drink sowieso niet.. een glaasje fruitsap staat ook mooi hé. :-)We zijn superblij dat we zwanger zijn, we zijn zo gelukkig.. normaal weten we een week van tevoren ook het geslacht dus dat zullen we dan ook bekend maken op ons avondfeest.. een verrassing voor iedereen!Ja, je trouwt met een buikje, maar daar ben je toch trots op? Ik ben het ook meteen gaan melden in de winkel van mijn trouwjurk en was geen enkel probleem.. moet nu gewoon 3 weken later gaan passen en moest het echt nodig zijn kunnen ze echt nog tot op de dag ervoor aanpassingen doen.Ik kijk er al naar uit om mijn buikje te showen !Geniet ervan!
Hoi,allemaal zever. Als je ervoor wil gaan, doe dat dan gewoon. Ik heb zelf in januari mijn 8 maand oude dochtertje moeten afgeven. Als je kinderwens er is, moet je er toch niets mee inzitten om een buikje te hebben op je trouw zeker, zwanger zijn is het mooiste dat er is. En als je ziek bent, gewoon even aan je gyn vragen, die helpt je wel verder. Ga er voor zou ik zo zeggen, laat je niet beïnvloeden door anderen.Groeten, Kim
hoi, dank je wel voor al jullie reacties, ik en men verloofde zullen er alvast van genieten en hopelijk kn ik dan inderdaad met een mooi rond buikje trouwen.Bedankt en veel succes voor iedereen.Evi
Hey,Wij zijn afgelopen zomer getrouwd en in het najaar was ik zwanger. Ik ben blij dat ik niet zwanger was op mijn huwelijk, want op die manier heb ik ten volle kunnen genieten. Mijn zwangerschap verloopt redelijk goed, maar ondertussen weet ik dat je elk moment wel iets kunt hebben. In het begin was ik erg misselijk, later (3-4 maanden) kreeg ik, op een moment dat ik me zeer goed voelde trouwens, een zware bloeding. Daarna was het buik- en rugpijn en nu heb ik als gevolg van mijn zwangerschap het Carpal tunnel syndroom wat inhoudt dat bij armen verkrampen en mijn handen tintelen en veel pijn doen.Al bij al valt het zeer goed mee, maar er zijn ook zwangerschappen die nog erger verlopen.Zwanger zijn is inderdaad iets moois, maar weet dat het niet allemaal rozengeur en maneschijn is.Groetjes en succes met je beslissing.Gerlinde
Ik ben zelf nu ook 11 weken zwanger en we zullen trouwen als ik net 20 weken ben. Ik weet het toch niet goed. Alles hangt er vanaf of je ziek bent en veel last hebt van de vermoeidheid of niet.Ik ben zelf vooral héél moe waardoor ik veel hoofdpijn heb en ook van misselijkheid word ik niet gespaard. Tegen dat we trouwen is dit wel verdwenen normaal gezien maar je weet dat nooit wanneer je probeert zwanger te worden. Je kan dat moeilijk berekenen hé. Dat lukt niet altijd zoals je dat zou lukken.Kleed is op zich geen probleem en zeker niet als je dat direct zegt als je een kleed gaat kiezen.