Nu Online
Momenteel zijn er 742 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eindelijk onze ringen!!

16-5-2009 19:08:07
Dag medebruidjes!

ik ben superblij vandaag! We komen net terug van Antwerpen waar we onze trouwringen opgehaald hebben en ze zijn fantastisch mooi! Ik keek echt uit naar deze dag. (zeker na 15 weken wachten)

Nu nog wachten tot 10 oktober voor we ze mogen dragen.

Een gelukkig bruidje.
Eva

Eva
10-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1013

isabelle
16-9-2009
 Meld misbruik16-5-2009 20:54:19

Waar (winkel, ontwerper) hebben jullie jullie ringen gehaald?

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik16-5-2009 20:56:50

Isabelle, was bij Wim Meeussen in Antwerpen. Hij heeft daar zijn eigen winkel.

Groeten

isabelle
16-9-2009
 Meld misbruik17-5-2009 10:40:00

Leuk! Daar mogen we volgende maand de onze ook afhalen. We kijken er zo naar uit. We vonden zijn collectie zo mooi, was nog moeilijk kiezen.
Ben eventjes jaloers ;-) wou dat ik ze ook al had ;-))))

Ann
10-7-2010
 Meld misbruik29-5-2009 23:23:24

Ik ben ook volledig verkocht voor zijn collectie! Kan je me zeggen hoeveel het ongeveer kost voor een paar ringen? En hoelang moet je wachten? Anders moet ik daar ook eens voor gaan kijken... bedankt!

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik30-5-2009 19:24:30

Dag Ann,

ons paar ringen heeft om en bij de €1300 gekost. Deze zijn wel wat duurder en bij mij zitten er één grote en twee kleinere briljanten in. Je hebt ook goedkopere paren hoor. De ringen zijn heel zwaar (de onze toch) dus zeker hun geld waard!

Ik raad je wel aan om eens een email naar hem te sturen en vragen voor een prijslijst. Hij antwoord meestal binnen de paar dagen terug en dan heb je meteen alle modellen en hun prijzen!

Onze levertijd was 15 weken maar dat was omdat wij pas in oktober trouwen en dus meer dan tijd genoeg hebben. Ik denk wel dat het op een 8-tal weken kan hoor, moet je maar eens navragen.

Veel succes alvast en hopelijk vind je wat je zoekt!!

Groeten,
Eva

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...