Terug naar overzicht
Waar (winkel, ontwerper) hebben jullie jullie ringen gehaald?
Isabelle, was bij Wim Meeussen in Antwerpen. Hij heeft daar zijn eigen winkel.Groeten
Leuk! Daar mogen we volgende maand de onze ook afhalen. We kijken er zo naar uit. We vonden zijn collectie zo mooi, was nog moeilijk kiezen.Ben eventjes jaloers ;-) wou dat ik ze ook al had ;-))))
Ik ben ook volledig verkocht voor zijn collectie! Kan je me zeggen hoeveel het ongeveer kost voor een paar ringen? En hoelang moet je wachten? Anders moet ik daar ook eens voor gaan kijken... bedankt!
Dag Ann,ons paar ringen heeft om en bij de €1300 gekost. Deze zijn wel wat duurder en bij mij zitten er één grote en twee kleinere briljanten in. Je hebt ook goedkopere paren hoor. De ringen zijn heel zwaar (de onze toch) dus zeker hun geld waard!Ik raad je wel aan om eens een email naar hem te sturen en vragen voor een prijslijst. Hij antwoord meestal binnen de paar dagen terug en dan heb je meteen alle modellen en hun prijzen!Onze levertijd was 15 weken maar dat was omdat wij pas in oktober trouwen en dus meer dan tijd genoeg hebben. Ik denk wel dat het op een 8-tal weken kan hoor, moet je maar eens navragen. Veel succes alvast en hopelijk vind je wat je zoekt!!Groeten,Eva