Terug naar overzicht
Huidskleur, zeker weten!
witte zijn absoluut lelijk vind ik
daar sluit ik me volledig bij aan! ;-)
ikke ook!! Wit is een beetje ziekelijk!
Ik doe er geen aan. Zomer, warm warm,... allé zullen we maar hopen hé. In de lingeriewinkel hebben ze tegen mij gezegd huidskleurige die als ze in het pakje zitten gelig schijnen. Die zouden het schoonst zijn. groetjes, Carolina
Ik heb huidskleur met een wit randje (heb stay-ups). Ik draag ze ook in de zomer maar het helpt echt wel in nieuwe schoenen!Groetjes, Laura
huidskleur, absoluut!
Hoi,Ik heb gewoon ivoorkleurige gehaald, zodat kleed, ondergoed en kousen mooi bijeen passen en vind dit een mooi geheel.Groetjes,Sabine
Witte is echt not done!Maar ja, dat is persoonlijk..Wij trouwen 27/6 en doe er geen aan, men beentjes beetje laten bruinen;ik doe van die superkleine sokjes aan in men schoenen
Geen twijfel mogelijk: huidskleur! Het mooiste vind ik persoonlijk een zeer lichte kous (zeker geen mousse of iets dat er te beige uitziet), maar de indruk geeft dat je benen lichtjes gebruind zijn door de zon. Ik gebruik zelf altijd kousen van Falke of Wolford in de fijnste kwaliteit en dat geeft echt een mooi effect. Die zijn zo fijn dat je ze zelfs kan aandoen in een schoen met open teen... Tip: voorzie een reservepaar!!