Terug naar overzicht
beste Joke,ik woon in Zwevegem dichtbij St Denijs en ken redelijk goed deze zaak, ikzelf heb nog geen trouwfeest meegemaakt in het balladehof maar wel al familiefeesten,....eers ivm de bbq. ikzelf heb vorig jaar een verrassingsfeestje daar gehouden voor mijn verloofde zijn verjaardag met een bbq. het was echt dik in orde. meer dan voldoende!goeie service!het personeel was ook betrokken in het complot en deden dat perfect.als je een lossere sfeer wilt ben je daar bij het goede adres,want daar is eigenlijk alles mogelijk.ze staan werkelijk open voor alles. Ben je de grote zaal al gaan bezichtigen?misschien eens vragen of je een kijkje mag gaan nemen als dit al klaar staat voor een ander huwelijksfeest. wat ook een pluspunt is is hun grote tuin.zowel voor de receptie als voor de kinderen.die kunnen daar naar hartelust spelen.moest je nog vragen hebben sta ik je graag te hulp.ps wanneer trouwen jullie?
hallo,wij zijn vrijdag getrouwd en hebben ons feest gegeven in ferme le plat pays (zandvoorde-zonnebeke). Het was een superfeest, met barbecue. Heel mooi gelegen en heel doenbaar van prijs. Een zalig dessertbuffet!je kan hen ook vinden via www.lafermeleplatpays.be succes
En Joke staat de zaal al vast?of nog aant twijfelen?gr. C.