Terug naar overzicht
Ik heb ondertussen al enkele vrijgezellenavonden/dagen meegemaakt. En ik vond ze eigenlijk allemaal wel erg plezant. :-)* vrijgezellen 1- samenkomst bij vriendin van vrijgezel met alle girls smorgens- vrijgezel geblindoekt vervoert naar de kempen. 2 uurtjes met alle girls gaan paardrijden in het bos. (hilarisch!)- in namiddag met girls naar prive sauna (ontspannend en fun)- gezellig bij een vriendin thuis met z'n allen chilli con carne gegeten- een stapje in de wereld gezet in marco village met de girls (vrijgezel had toen het bruidskleed van een vroegere trouwer aan :-) )* vrijgezellen 2- vrijgezel op het werk gaan ophalen- enkele toffe opdrachten uitgevoerd door vrijgezel bij een van de vriendinnen thuis (de hele dag stond in teken van een bepaald thema)- eveneens met de girls gaan paardrijden in de kempen (opnieuw hilarisch :-) )- met girls naar antwerpen. vrijgezel heeft toen enkele opdrachtjes uitgevoerd op sinksefoor- met girls gaan eten (heel gezellig)- iedereen was die dag doodop dus er is geen stapje in de wereld gezet. :-)* Vrijgezelen 3- met girls een city spel gedaan in Leuven- vrijgezel enkele opdrachtjes laten uitvoeren in Leuven (zoals aan voorbijgangers tips vragen voor een geslaagd huwelijk en die in een boekje laten schrijven :-) )- met z'n allen gaan eten bij een goede mexicaan in leuven- een stapje in de wereld gezet met de girls. Ik vond alle vrijgezellen al super! :-) Ik ben zeer benieuwd hoe de mijne er gaat uitzien. Ik ben zelf niet te vinden voor opdrachtjes zoals geld inzamelen etc. ook niet voor typische vrijgezellen-decadente feestjes met teveel drank, strippers en andere vreemde mannen..Geef mij maar een superplezante avond met de vriendinnen en een leuke groepsactiviteit. :-) Bij deze :-)
Hi Carolina,een vrijgezel(lige)avond moet in de eerste plaats voor iedereen gezellig blijven :) Maak zelf een lijstje van wie je erbij wil. De leukste vrijgezellige die ik al meegemaakt heb begon om 11 u bij de vrijgezel thuis. Ze kreeg een lange witte tutu aan, witte hoed, namaakboeketje. Ze moest opdrachten doen in een winkelgalerij, bv. van 4 voorbijgangsters het volgende zien vast te krijgen : iets nieuws, iets ouds In een reisburo vragen welke de leukste huwelijksreisbestemmmingen zijn zonder je te ruïneren, enz... Dat hebben we niet te lang gemaakt om de fun erin te houden. Daarna naar een domein gereden waar we eerst een picknick hielden. Daar hadden we een lijst vragen voor haar, over haar toekomstige man, die ze moest beantwoorden, om te zien hoe goed ze hem wel kende. Toen hebben we ons kostelijk geamuseerd met vooral het minigolf parcours en de pedalo's :)) En iedereen die haar maar blééf feliciteren !! En na deze leuke namiddag, eerst ons wat gaan opfrissen bij vrijgezel thuis en dan naar een karaoké restaurant waar ze nog 3 liefdesliedjes heeft moeten zingen. Tot slot samenkomst met de mannen om te bowlen (mannen tegen vrouwen).Het was een perfecte dag maar van in het begin werd ons altijd onze mening gevraagd door de beste vriendin ivm hoe en wat en ik denk dat het daarom zo meegevallen is. Heb vertrouwen in je beste vriendin, zeg haar gewoon wat je wel en niet leuk vindt dan komt het heus wel goed.Groetjes.