Terug naar overzicht
Hoi,Wat is je budget ongeveer? Want iets betaalbaar voor de ene is onbetaalbaar voor de andere.... Wij trouwen in feestzaal Hof Te Rhode in Schaffen. Velen denken dat deze zaal enorm duur is, maar dit is niet zo. Geloof me, we hebben enkele zalen bezocht en deze was bij de voor ons betaalbare... Het is een prachtige zaal!Ik heb ook al goede commentaat gehoord over de Waterhoek in Geetbets en wij zijn ook een kijkje gaan nemen in het Sint-Jansbergklooster in Zelem.Veel succes met je zoektocht!
Hey,Ik ben niet van jouw regio maar ben ooit eens naar een feestje van een collega in Afrit 26 in Lummen geweest en dat was best wel tof.Mooie zaal, groot terras.Da was wel geen trouwfeest, dus weet niet of ze dat daar doen maar ik denk van wel!Groetjes
Wij zijn getrouwd in het Sint-Jansbergklooster in Zelem-Halen (bij Diest)! Zijn we heel tevreden van, feest was fantastisch!groetjes,Nele
hey lincy in stokrooi weet ik er één zijn die nemen we zelf hebben twee zalen 1 tot 50 pers en andere tot 300 pers grote + keuken 125 euro grtjs mir
De Bourgondiër in Deurne bij Diest. Is trouwens niet zo heel van van Hof te Rhode. Ik dacht dat een buffet all-in tussen de 50 en 65 euro was.
Dag Mir,Wanneer trouwen jullie er?Gaan daar morgen ook eens een kijkje nemen?