TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ANNELIES
21-5-2010
|
18-5-2009 7:18:47
Wij zetten adres en naam van ouders er niet op, wij wonen al wat jaren samen dus da vind ik dan nogal stom, enkel onze naam en adres. Tenzij jullie ouders de feest betalen, dan moet je hen misschien wel vermelden? Groetjes
|
|
Els
14-8-2009
|
18-5-2009 7:30:32
Hey Veronique,
Wij hebben de achterkant vh kaartje ook gebruikt. Er staat op voor wat men uitgenodigd wordt: receptie/avondfeest/dessertenbuffet en dansfeest. Vaak wordt dit op een afzonderlijk kaartje gedaan, maar ik vond het leuker om het als één geheel te hebben. De mensen moeten maar even zoeken dan ;-)
|
|
Ellen
14-8-2009
|
18-5-2009 8:12:25
Veronique,
Wij gebruiken ook de achterkant van onze kaart. We zetten er nog een foto op en waarschijnlijk ook de datum. Klinkt misschien raar als je het zo hoort, maar als je het ziet vinden we het wel leuk en misschien ook ietsje origineel :-) Het maakt trouwens niet echt uit wat anderen zeggen vinden wij, want nooit IEDEREEN zal onze uitnodigingen mooi vinden.... Zolang wij ze maar goed vinden zijn we tevreden!
|
|
ellen
4-7-2009
|
18-5-2009 9:29:27
hey,
wij hebben een zelfgemaakte uitnodiging waarop op de achterkant staat wanneer ze verwacht worden voor ceremonie (uvv) en avondfeest. identiek zo voor receptiegasten. we hebben 2 soorten uitnodigingen gemaakt maar steken geen kaartjes bij. dat pastte niet bij ons concept.
waarom je ouders vermelden. mijn ouders betalen ook een stukje maar om ze daarom te vermelden op de uitnodiging :-) als je ze dan toch wil bedanken hiervoor doe dat dan met een bloemetje of een dankwoordje. persoonlijk vind ik dat ouderwets ouders vermelden. allez, maar iedereen doet daar zijn zin mee. groetjes ellen
|
|
Rebecca
27-6-2009
|
18-5-2009 10:30:57
Hoi,
Wij hebben een afbeelding staan op de achterkan (ons kaartje is wel dubbel, dus niet een enkel voor-achterkant) en ik moet zeggen dat de helft van de personen dit niet had opgemerkt.
Maar bij een enkelvoudig kaartje kijk je automatisch op achterkant he.
Succes!
Rebecca 27/06/09
|
|
tami
26-6-2010
|
18-5-2009 10:37:42
Hey Veronique,
ik vind dat je op de achterzijde even goed wat kan vermelden dan op gelijk welke andere zijde, het hangt een beetje af van je ontwerp, natuurlijk. En mocht je vrezen dat sommigen de kaart niet zullen omdraaien, kan je rechts onderaan evtl laten drukken : 'kijk verder... verder dan wat je ziet' om het op een ludieke manier te zeggen :)
Groetjes
|
|
Karolien
23-5-2010
|
18-5-2009 10:43:21
hey,
onze uitnodigingen zijn drie kaarten (aankondiging mijn ouders, aankondiging zijn ouders en de uitnodiging)
Op de kaart met de uitnodiging voor avondfeest of receptie hebben wij op de achterkant volgende informatie laten drukken: - Volledig adres feestzaal - Routebeschrijving naar feestzaal - Cadeautip (rekening of huwelijkslijst)
Sommige mensen vragen wel wat we willen, maar de meesten hebben wel gezien dat er op de achterkant iets staat.
Maar zoals iemand al zei, het hangt een beetje af van je soort uitnodiging of je al dan niet tekst op de achterkant plaatst.
Ik vind wel dat je op de achterkant enkel minder belangrijke info kan zetten, geen namen en adressen van ouders ofzo... Maar dat is mijn mening.
Vraag het anders eens aan jullie drukker die heeft daar meer ervaring mee. De onze is in ieder geval eerlijk zijn mening zonder ze op te dringen. Dus de enige keer is het "dat zou ik niet doen", en de andere keren "daar zou ik niet over twijfelen".
Groetjes Karolien.
|
|
Vera
22-8-2009
|
18-5-2009 12:21:51
Het adres van de ouders zou ik er ook niet opzetten, tenzij ze het feest betalen. Zoals anderen al aanhaalden; het is een beetje ouderwets. Wij maken onze uitnodigingen ook zelf en op de achterkant gaan we een klein gedichtje zetten met een figuurtje eronder. Ik zou er geen belangrijke info opzetten alleszins, wat zoals je zelf al zei; niet iedereen kijkt naar de achterkant.
|
|
veronique
13-9-2008
|
18-5-2009 21:38:44
Bedankt voor jullie snelle reacties! Het hangt idd van het kaartje ook af. We hebben zelf een kaartje (dubbele vierkante kaart) ineengestoken dat we bij Poobies laten afdrukken. Het ging dus om de vierde pagina eigenlijk en net omdat we niet een klassieke tekst willen met 'ouders kondigen het huwelijk aan van...' maar ze toch wouden vermelden (bvb voor de mensen die zij uitnodigen voor de receptie, die onze voornamen niet persé kennen). We gingen ook niet hun adres maar het onze vermelden, omdat mensen ons daar steeds naar vragen (we wonen nl in Frankrijk). Het idee van de uitnodiging voor receptie of avondfeest op de achterkant vind ik wel een tof idee (ik wil ook niet te veel losse kaartjes in de envelop), maar is misschien beter voor tweezijdige kaarten... Merci hé! Véro
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|