Terug naar overzicht
Hey,ja hoor. Schoonheidsinstituut Sybille in de roeselarestraat komt aan huis. Ze komt van mij ook alleen beetje later 28/08/09. Je zal inderdaad wel geluk moeten hebben dat ze nog vrij is want blijkbaar druk bezet. Ik heb pas vorige week gebeld maar het is een vrijdag van mij, ah...Ik zie van u ook, toch even proberen!Groetjes,Sharon
Hey, Het is mss al volzet maar vraag eens aan mijn visagiste of ze nog vrij is..maya.styling@gmail.comVeel succesLief
Ik kies voor Elke Manssens van Looks of Versailles. Zij komt aan huis en doet make-up en haar. Ik weet nog wel niet hoe het er gaat uitzien omdat ik maar pas op 12/09 mijn proefbeurt heb.groetjes
hallo, wij trouwen op 20 juni en de make-up van mij en men moeder wordt bij ons thuis gedaan door iemand die in bijberoep make-up/grime/nagels/... doet. Je kan haar misschien eens contacteren om te zien of ze nog vrij is?de.clercq.anja@gmail.com (0477 980 916)
Hallo,ik heb niet veel data meer vrij voor bruidsmake-up dit jaar, maar 17 juli is nog steeds vrij!Neem eens een kijkje op www.levisage.be .Ik kom tot bij jou.Groetjes,Caroline
Hi Vanessa,Zocht u nog iemand voor uw bruiloft? Neem geheel vrijblijvend een kijkje op:www.nathalievisagie.nl U kunt daar ook een prijlijst opvragen. Prijzen zijn ook inclusief proefdag! :-)Met vriendelijke groet,Nathalie de Jong.