Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

betaalbare schoenen

18-5-2009 11:15:00
Hallo bruidjes,

Als je op zoek bent naar betaalbare leren trouwschoenen ga dan eens kijken bij éram. Daar hebben ze maar 4 verschillende modellen in ivoor, maar ze kosten maar 40 euro. Ik heb ze daar gekocht en ben heel te vreden. Onder een lange jurk ziet men de schoenen toch niet veel en het is maar voor één dag. Ook heb ik gel-pads voor in m'n schoenen gekocht, omdat je de heledag op je voeten sta is dit wel verstandig.
Het is maar een idee. Veel succes.

Groetjes Marcia

Marcia
11-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1118

Annelies
22-8-2009
 Meld misbruik18-5-2009 13:32:28

Zit er ook een Eram in Antwerpen of in het Shopping Center in Wijnegem?
Groetjes!

Saskia
18-4-2009
 Meld misbruik18-5-2009 13:35:10

Ja, er is een Eram op de Meir. Daar heb ik die schoenen onlangs ook gezien.

annen mark
5-9-2009
 Meld misbruik18-5-2009 14:55:44

Hey,

In verschillende 'gewone' schoenwinkels zie je tegenwoordig ook trouwschoenen. Ik ben ztaerdag naar Gent geweest en heb zeker 5-6 'gewone' winkels gezien die ook enkele trouwschoenen. Er was zelfs ergens een uitverkoop van trouwschoenen aan 25 euro, helaas zat mijn smaak er niet bij... Gewoon eens rustig rond snuisteren en je kan al heel wat vinden!

gr

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik18-5-2009 15:01:01

Ik heb goedkope van Rieker gekocht. Zijn nog heel comfortabel ook.

groetjes, Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...