Terug naar overzicht
Hi Daisy,leuk idee, vind ik, maar ik vraag me af waar die beestjes dan naartoe vliegen, eens jullie ze oplaten aan de kerk ? Terug naar de verkoper ?... Groetjes.
De duiven vliegen uiteraard terug naar hun hok!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
hey,hij zei dat die gewoon naar een nest kunnen vliegen.nu , mij maakt het niet veel uit waar ze naar toe vliegen.ik denk toch niet dat we ze ergens goegkoper gaan vinden.groetjes Daisy25/09/2009
Wij hebben iemand gevonden van tegen Leuven ,hij brengt ze op de dag zelf ,keuze was met of zonder mand ,is een kweker van witte bruidsduifkjes en ben er zeker van dat ze terug vliegen waar ze horen ,die jij aankoopt zijn daar waarschijnlijk nog niet voor getraind en vliegen hun dood te gemoed.Jammer We betaalde 55€Linda
Ja ik vind het ook een beetje raar Tenzij je zeker bent dat ze de weg naar huis terugvinden maar bij kleintjes lijkt me dat weinig waarschijnlijk..Ik ben een echte dierenvriend dus ik zou er niet van kunnen genieten als ik weet dat ik 2 duifjes aan hun lot overlaat op mijn trouwdag maar dat is natuurlijk jouw keuze...
Ocharme,ik zou me er ook niet goed bij voelen, moesten ze niet meer thuis geraken. Misschien toch eens duidelijk vragen aan die mijnheer?
Daisy, vogels vliegen niet zomaar terug naar een nest ! Toch zeker niet één die ze niet zelf gemaakt hebben, allé nu !Ik ben ook een dierenvriend en als ik duiven wil spreek ik wel een duivenmelker aan en zijt maar zeker dat die wél naar hun hok terug vliegen. Die beestjes doen niks anders en ik denk dat die u helemaal niks vraagt. Dat ge duiven wil kan ik echt inkomen maar dat ge zegt dat het u niks uitmaakt waar ze heen vliegen daar krijg ik het koud van. Met alle respekt maar dat vind ik jammer.