Nu Online
Momenteel zijn er 407 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tip voor bruidsduifjes

18-5-2009 14:22:17
hallo,

ik was eens aan het rondkijken voor duiven op ons huwelijk.
nu ben ik naar de gewone markt geweest en een pluimveehandelaar ernaar gevraagd.
hij zei dat hij aan witte jonge duikjes ke-an geraken voor 7,50 euro per stuk.
dat wilt zeggen dat het maar op 15 euro voor een koppeltje is.
ge moet natuurlijk wel nog zelf kijken voor een mand om ze in te steken.
daarvoor ga ik nu op zoek.

hopelijk zijn jullie iets met deze tip,
groetjes Daisy
25/09/2009

Daisy
25-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 348

tami
26-6-2010
 Meld misbruik18-5-2009 16:35:21

Hi Daisy,

leuk idee, vind ik, maar ik vraag me af waar die beestjes dan naartoe vliegen, eens jullie ze oplaten aan de kerk ? Terug naar de verkoper ?...

Groetjes.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik18-5-2009 17:15:52

De duiven vliegen uiteraard terug naar hun hok!

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Daisy
25-9-2009
 Meld misbruik18-5-2009 17:32:02

hey,

hij zei dat die gewoon naar een nest kunnen vliegen.
nu , mij maakt het niet veel uit waar ze naar toe vliegen.
ik denk toch niet dat we ze ergens goegkoper gaan vinden.

groetjes Daisy
25/09/2009

Linda
9-9-2009
 Meld misbruik19-5-2009 8:06:25

Wij hebben iemand gevonden van tegen Leuven ,hij brengt ze op de dag zelf ,keuze was met of zonder mand ,is een kweker van witte bruidsduifkjes en ben er zeker van dat ze terug vliegen waar ze horen ,die jij aankoopt zijn daar waarschijnlijk nog niet voor getraind en vliegen hun dood te gemoed.
Jammer
We betaalde 55€

Linda

Sofie

Meld misbruik19-5-2009 9:25:09

Ja ik vind het ook een beetje raar Tenzij je zeker bent dat ze de weg naar huis terugvinden maar bij kleintjes lijkt me dat weinig waarschijnlijk..Ik ben een echte dierenvriend dus ik zou er niet van kunnen genieten als ik weet dat ik 2 duifjes aan hun lot overlaat op mijn trouwdag maar dat is natuurlijk jouw keuze...

inge
27-6-2009
 Meld misbruik19-5-2009 14:00:02

Ocharme,
ik zou me er ook niet goed bij voelen, moesten ze niet meer thuis geraken. Misschien toch eens duidelijk vragen aan die mijnheer?

nuki
9-10-2009
 Meld misbruik19-5-2009 17:15:22

Daisy, vogels vliegen niet zomaar terug naar een nest ! Toch zeker niet één die ze niet zelf gemaakt hebben, allé nu !
Ik ben ook een dierenvriend en als ik duiven wil spreek ik wel een duivenmelker aan en zijt maar zeker dat die wél naar hun hok terug vliegen. Die beestjes doen niks anders en ik denk dat die u helemaal niks vraagt. Dat ge duiven wil kan ik echt inkomen maar dat ge zegt dat het u niks uitmaakt waar ze heen vliegen daar krijg ik het koud van. Met alle respekt maar dat vind ik jammer.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...