Nu Online
Momenteel zijn er 464 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

25 april was fantastisch

18-5-2009 14:24:34
Hallo allemaal,

we zijn net terug van een leuke honeymoon: een roadtrip door West-Amerika. En ik had beloofd om nog een berichtje te posten ivm ons huwelijk. Het was een fantastische dag. Op voorhand was ik enorm zenuwachtig (voor het lezen in de kerk enz), maar de dag zelf was hier helemaal niets van te merken! De dag ervoor waren we voor de wet getrouwd en daarna waren we met de naaste familie nog iets gaan eten. Voor het eerst in 5 jaar gingen we opnieuw apart slapen voor de grote dag... Om 6u 's morgens zou de wekker aflopen maar natuurlijk was ik de wekker voor, hoewel ik er 's morgens normaal gezien niet goed uitgeraak ;-) Om 05.45u opgestaan want mijn moeder en ik moesten om 06.45u onze make-up laten doen. Om 8u werden we bij de kapper verwacht. En ja hoor, de zon was al van de partij! Om 9.30u waren we terug thuis (bij mijn ouders) waar de rode loper al uitgerold lag. De buren waren ingeschakeld om wat broodjes te maken en om de suite te voorzien van de nodige champagne en waren al druk in de weer. Iets later belden de fotograaf en videograaf al aan. Nog iets later kwam mijn getuige aan. Zij hielp mijn kleed aandoen. We waren nog geen 10 minuten klaar toen we mijn schatje en zijn familie om 10.20u zagen toekomen (voor 1 keer allemaal op tijd :-)) De bel ging en toen ik opendeed, zag ik direct dat mijn kleed goedgekeurd was. Buiten op het terras hebben we nog een paar glaasjes gedronken en wat familiefoto's getrokken totdat het tijd was om naar de kerk te vertrekken. Toen we over de oprit liepen, stonden verschillende buren aan de kant te applaudiseren. De stoet van 5 Audi's vertrok naar de kerk waar een deel vrienden en familie (en mensen die ik niet ken) stonden te wachten buiten. Toen de suite en als laatste mijn papa en ik de kerk binnenkwamen werd 'Alegria' gespeeld en gezongen door Amantes (zij waren geweldig en we hebben heel veel positieve reacties op hun zang gekregen). Nick en ik deden een kort welkomswoord en daarna vloog de misviering voorbij. Ik heb echt van elk moment genoten zonder zenuwen te hebben! Op het laatste heb ik nog een bedankingstekstje voor de ouders gezegd en toen hebben mijn mama en mijn schoonvader wat traantjes gelaten, dat was ook echt een mooi moment. Na de misviering gingen we naar de zaal met de suite. Daar kregen we broodjes mee voor tijdens onze fotoshoot (jaja het Daemshof heeft ons echt verwend gedurende de hele dag en avond). Van 16u - 18u hadden we een receptie voor mensen die niet op het avondfeest uitgenodigd waren. Dit vloog voorbij. Om 19u arriveerden de mensen voor het avondfeest. Over het avondfeest kan ik ook alleen maar heel positief zijn: eten heel lekker, veel ambiance... Voor het dessertenbuffet werd de muziek al iets harder gezet en ineens waren er al 2 tafels in een treintje door de zaal aan't gaan - waaronder ook ikzelf. Dan de openingsdans op het liedje 'I swear': we zijn al 3 jaar dansles aan't volgen en toch hebben we gewoon een slow gedanst omdat ik een redelijke sleep had en ik wou in geen geval vallen! Daarna heeft de dansvloer op geen enkel moment nog leeggestaan. Ook hadden we nog een babbelbox na het eten. Dit had - tegen mijn verwachtingen in - enorm veel succes. Ik ben benieuwd naar het resultaat van onze video en naar de foto's. Rond 4u waren er veel mensen naar huis en hebben we het feest stilaan afgerond zodat tegen 04.45u iedereen weg was. Daarna met de taxi naar huis waar we moe maar heel gelukkig in ons bedje kropen!

groetjes,

Sylvia en Nick (23 dagen getrouwd!)

Sylvia
25-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1123

Brenda
22-5-2010
 Meld misbruik18-5-2009 15:22:51

Hey,

Proficiat! Wat een prachtige dag hebben jullie gehad! Ik wou dat het bij ons al zover was, bedankt voor je verslagje!
Geniet van jullie leven als man en vrouw :-)

Brenda.
22 mei 2010

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik18-5-2009 17:35:00

Wauw, wat een zalig verslag!
Echt super! nog eens van harte proficiat!
Hopelijk zal het binnen 26 dagen bij ons net zo mooi worden!

Geniet ervan!

xxx
Cindy
13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

tami
26-6-2010
 Meld misbruik18-5-2009 20:56:45

Beste Sylvia en Nick,

even had ik de indruk erbij te zijn...
Leuk verslag en in het echt zal het allemaal nog véééél mooier geweest zijn, wed ik :)
Oprechte gelukwensen !
Groetjes

Ans
8-8-2009
 Meld misbruik19-5-2009 11:55:41

Hey Sylvia,

Leuk verslagje en lavast proficiat.

Als ik me goed kan herinneren waren jullie toch ook van de buurt van Heist op den Berg he? Mag ik vragen waar jullie je foto's gaan nemen zijn. Wij trouwen in Hulshout op 8 augustus en weten echt geen fotolocaties.

Thx en euh... nogmaals proficiat hé :-)

Ans

Sylvia
25-4-2009
 Meld misbruik19-5-2009 14:59:08

Hey Ans,

voor de kerk zijn we in Lubbeek getrouwd, maar het feest was in Noorderwijk, inderdaad niet zo ver van Heist op den Berg. Wij wisten ook geen fotolocatie, de ceremoniemeester heeft ons meegenomen naar het sas in Olen. Daar was water, een spoorweg en een windmolen. We mogen deze avond onze foto's gaan halen!

groetjes en veel succes nog met de voorbereidingen!

Sylvia

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik24-5-2009 12:39:14

Hoi Sylvia!!

Een dikke proficiat, fijn dat jullie ook zo'n prachtige dag gehad hebben! Ons verslagje kan je lezen op onze site: jurgenenliese.bruiloftsite.nl!

Veel groetjes en misschien tot nog eens op één van de opleidingen!

Liese

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...