Terug naar overzicht
Hey,Proficiat! Wat een prachtige dag hebben jullie gehad! Ik wou dat het bij ons al zover was, bedankt voor je verslagje!Geniet van jullie leven als man en vrouw :-)Brenda.22 mei 2010
Wauw, wat een zalig verslag!Echt super! nog eens van harte proficiat!Hopelijk zal het binnen 26 dagen bij ons net zo mooi worden!Geniet ervan!xxxCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Beste Sylvia en Nick,even had ik de indruk erbij te zijn... Leuk verslag en in het echt zal het allemaal nog véééél mooier geweest zijn, wed ik :)Oprechte gelukwensen !Groetjes
Hey Sylvia,Leuk verslagje en lavast proficiat.Als ik me goed kan herinneren waren jullie toch ook van de buurt van Heist op den Berg he? Mag ik vragen waar jullie je foto's gaan nemen zijn. Wij trouwen in Hulshout op 8 augustus en weten echt geen fotolocaties.Thx en euh... nogmaals proficiat hé :-)Ans
Hey Ans,voor de kerk zijn we in Lubbeek getrouwd, maar het feest was in Noorderwijk, inderdaad niet zo ver van Heist op den Berg. Wij wisten ook geen fotolocatie, de ceremoniemeester heeft ons meegenomen naar het sas in Olen. Daar was water, een spoorweg en een windmolen. We mogen deze avond onze foto's gaan halen!groetjes en veel succes nog met de voorbereidingen!Sylvia
Hoi Sylvia!!Een dikke proficiat, fijn dat jullie ook zo'n prachtige dag gehad hebben! Ons verslagje kan je lezen op onze site: jurgenenliese.bruiloftsite.nl!Veel groetjes en misschien tot nog eens op één van de opleidingen!Liese