Terug naar overzicht
Allé, dat kan toch niet. Wij betalen nu 69 euro per persoon voor een all-inn formule. We betalen ook geen huur. all-inn: eten, drank ontvangst, drank bij en na het eten, dj, menu kaarten, service,... alles inbegrepen tot 5 uur 's morgens. Ook in een fatsoenlijke feestzaal. Den Eyck in Kasterlee. We hebben wel efkes problemen gehad omdat ze de prijs met 11,5 per persoon hadden (nieuwe prijzen voor 2009) opgeslagen van 67,5 euro pp naar 79 euro pp. Nu na wat mailtjes hebben ze het terug gebracht naar 69 euro. Maar 1,5 euro opgeslagen dan. Groot verschil toch. Onze menu is nu misschien de chiqueste maar toch. We hebben nog drie keuzes:Voorstel 1: Opwarmertje van de chef: (= 3 mini gerechtjes)Cocktail van NoordzeegarnalenMozzarellabolletjes met zongedroogde tomaatItaliaanse ham met meloen***Koninginnesoep met bieslook en tomatenblokjes (met kip)***Parelhoenfilet met seizoensgroenten,met muskaatdruifjessaus en aardappelgarnituren***Dessertenbuffet:Gelegenheidstaart ( ijstaart ) met verse vruchtensalade Sabayon – Chocolade- en vruchtensausChocolademousse – Tiramisu – biscuit met fruit en room – Bavarois – Soezentoren***Nachthapjes: frietjes met mayonaiseVoorstel 2: Koninginnesoep***Vis- en vleesbuffet:Waterzooi van vis en zeevruchtenVictoriabaars met groentepuree en een sausje van gerookte zalmPenne met scampi, champignons en romige sausStoofpotje van gevogelte op Oosterse wijzeParelhoenfilet – VarkenshaasjeSeizoensgroenten – Sausen (muskaatdruifjessaus en ….) – Aardappelgarnituren***Dessertenbuffet:Gelegenheidstaart (ijstaart )met verse vruchtensaladeSabayon – Chocolade- en vruchtensausChocolademousse – Tiramisu – biscuit met fruit en room – Bavarois – Soezentoren***Nachthapjes: frietjes met mayonaiseVoorstel 3:Opwarmertje van de chef: (= 3 mini gerechtjes)Cocktail van NoordzeegarnalenItaliaanse ham met meloenKoninginnesoepje***Vis- en vleesbuffet:Waterzooi van vis en zeevruchtenVictoriabaars met groentepuree en een sausje van gerookte zalmStoofpotje van gevogelte op Oosterse wijzeParelhoenfilet VarkenshaasjeSeizoensgroenten – Sausen – Aardappelgarnituren***Dessertenbuffet:Gelegenheidstaart ( ijstaart )met verse vruchtensaladeSabayon – Chocolade- en vruchtensausChocolademousse – Tiramisu – biscuit met fruit en room – Bavarois – Soezentoren***Nachthapjes: frietjes met mayonaiseIk vind dit toch niet mis. In die 75 euro zit dan toch de drank in ook??? Anders zou ik toch eens gaan uitrekenen of het niet voordeliger is om je voorschot te laten vallen en nog proberen een andere zaal te zoeken. Dat gaat wel niet gemakelijk zijn. Ook mogen de uitnodigingen nog niet gedrukt zijn en dat gaat waarschijnlijk al wel zijn hé. Anders serieus reclameren hoor. Je kan misschien ook prijzen elders vragen voor bruidstaarten voor 120 personen. Dan heb je cijfer materiaal bij om je argumenten te staven. Ik zou dan wel op een paar plaatsen prijzen vragen. Maar aan 1800 euro ga je nergens in de buurt komen hoor. Als't nu 800 euro was zou ik het nog duur vinden.Veel succes ermee,Carolina
Mischien een andere optie gewoon een dessertbuffet? Een taart van 1800€ dat kan toch niet! Laat je vooral niets wijs maken hoor!Ik heb mijn taart besteld bij de bakker en deze kwam op 2€ per persoon dit vindt ik een betaalbare prijs. Maar 1800€ ben er nog altijd niet goed van!Groetjes Marissa06/06/09
Wij betalen 65 euro pp all inn. De bruidstaart kwam omgerekend op 6 euro pp, maar omdat wij ook een dessertenbuffet geven & niet iedereen taart lust, hebben wij niet voor alle 100 genodigden bruidstaart besteld. Wij zijn dus met de zaal overeengekomen om een bruidstaart voor 60 personen te voorzien + dessertenbuffet voor iedereen. Hopelijk kunnen jullie een oplossing vinden, want 1800 euro is toch wel heel heel erg duur voor een taart! :s
je moet eens kijken op www.cakeaffairs.nl Dat zijn de mooiste taarten die je kan vinden en die zijn geloof ik 8 euro per persoon..1800 euro is ECHT EEN SCHANDE. Of je moet in vb hof van cleve trouwen
Hoi bij onze zaal is de bruidstaart niet verplicht maar wel heel lekker ens ze vragen 3 euro per persoon. Dus helemaal niet zoveel.Groetjes
Belachelijk seg!Wij hebben een gerechtenbuffet voor 2.5 euro per persoon,onze zaal (huur) is 125 euro.Ik zou dat niet pikken seg, 1800 euro, dat is toch te gek voor woorden?????
Ben je zeker dat het enkel taart is? Wij hebben een volledig dessertenbuffet (15-20 soorten) met bruidstaart en koffie voor 12 euro per persoon. Enkel de taart was iets van 7 euro denk ik dus 15 euro is echt niet normaal hoor! Laat je niet doen! xx
Na het voorstellen van een forfait voor de diensten van de zaal en wij dan de taart op een ander te kunnen bestellen belt de zaal af. 81 dagen voor de trouw! "Want wij zouden het niet kunnen betalen." Het zal dus een gevecht worden om het voorschot en de vergoeding van de drukker terug te krijgen want we kunnen nieuwe kaartjes laten drukken. Ik hou van mijn ventje, waar verdienen wij dat dan aan?
het is echt een schande!!!