TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
23-5-2009
|
18-5-2009 16:42:25
Dag Lindsey, ik zou me daar geen zorgen over maken. het feest maak je niet door het aantal personen of depersonen die er niet zijn, maar wel door de personen die er wél zijn! Beter een kleine groep die je er écht bij wil, dan een grote groep waar je niet noodzakelijk om gevraagd hebt...
|
|
tami
26-6-2010
|
18-5-2009 16:57:51
Beste Lindsay,
zeg bij jezelf dat al wie wèl komt, er absoluut bij wil zijn en dat is toch het voornaamste ? Beter een goed feest met minder volk dan een minder feest met veel volk, vind je niet ? Maar het is niet omdat je "maar" met 63 bent, dat er plots van een "feest" geen sprake meer zou zijn, integendeel ! Ik had aan een aantal zaaluitbaters die vraag gesteld (op hoeveel % afwezigen je moet rekenen) en voor een huwelijksfeest ligt dat rond 10 %, vooral in de maanden mei-juni. Winterbruidjes hebben wel méér volk maar ook meer kans op slecht/koud weer. Dus, niet getreurd :) Bekijk het eens vanuit een andere hoek : hoe beperkter de groep, hoe beter alles tot zijn recht komt (mensen zien alles beter, zijn meer betrokken, enz... en vooral : er is meer dan plaats genoeg op de dansvloer voor iedereen !! ;) Dus kop op ! Geloof erin ! Kijk naar de zon... Je zal zien dat het een fantastisch feest zal worden. Groetjes.
|
|
carolien
1-6-2009
|
18-5-2009 16:58:22
Hey Lindsey,
wij trouwen ook op 20.06! Wij zijn van Hasselt.
Waarschijnlijk zullen er nog mensen toezeggen hoor, dat gebeurt pas op het allerlaatste. Dat was bij ons ook zo.
Ik was ook teleurgesteld dat sommige mensen niet konden komen of als je ze vroeg: je komt toch ook, ze zoiets hadden van: moet dat echt? En dit terwijl we er heel veel moeite en tijd hebben ingestoken.
Maar het is jullie feest en het draait om jullie twee! Geniet ervan! Caro 20.06.2009 carolienenkristof.onzetrouwpagina.com
|
|
Véronique
31-7-2009
|
18-5-2009 17:07:34
Wij hadden onlangs een vrijgezellenavond en van de 10 personen bleven er uiteindelijk nog 4 over... Maar we hebben ons super geamuseerd! Als je al die afzeggingen te horen krijgt, is dat natuurlijk niet leuk. Maar denk eraan: je échte vrienden zijn wel aanwezig en zullen er alles aan doen om er een knalfeest van te maken! Dus laat het niet aan je hartje komen! De afwezigen zullen (zoals meestal) ongelijk hebben!
Groetjes,
Véro
http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
|
|
Inge
23-5-2009
|
18-5-2009 20:11:35
Hoi hoi,
Wij trouwen nu zaterdag. En vandaag hebben we zelfs nog een afzegging gehad en een koppel dat 2 uur later zal zijn.
We hadden 145 mensen gevraagd, er komen er nu 103. Door de bekerfinale voetbal hebben er zelfs mensen afgebeld die bevestigd hadden dat ze zouden komen (zie enkele pagina's verder).
Toen had ik ook het gevoel dat jij nu hebt. Maar zoals onze collega'tjes zeggen, we moeten ons daar niks van aan trekken. De mensen die er zijn, willen er zijn.
Maak er een fijn feestje van!!
Groetjes,
Inge
|
|
Stéphanie
24-4-2010
|
19-5-2009 12:40:09
hoi,
wij trouwen pas volgend jaar en bij ons zullen er max 50 personen zijn. en dan moeten ze al allemaal toezeggen... Maar het zijn mensen die we er zonder meer bij willen hebben en waar we weten wat we aan hen hebben. En ambiance verzekerd. Wij wilden het gezellig houden en zo kunnen we genoeg aandacht aan de mensen geven.
groetjes
alles komt wel goed
|
|
inge
27-6-2009
|
19-5-2009 13:51:14
Hey, Ik heb ongeveer hetzelfde verhaal als hieronder. Wij trouwen volgende maand , op de receptie hebben we 75 personen, er hebben momenteel een 5-tal personen afgebeld. ' Avonds hebben we wreed geselecteerd, en dé mensen gevraagd die we echt erbij wilden. We wilden het gezellig en intiem houden . Van de 45 personen kunnen er 3 niet komen (maar hun vrouwtjes komen wel)---Graspop- arggh... ;-) Bedenk maar dat je de beste zal overhouden.. Komt wel goed, veel plezier gewenst!
|
|
beynen
12-9-2009
|
19-5-2009 14:38:38
idd je kan beter minder volk hebben en eenecht feest dan dat er mensen tegen hun zin zitten en er een demper op plaatsen...
Ze krijgen er alleen maar spijt van als ze horen hoe plezant het geweest is en dat ze iets gemist hebben, komaan wat is nu belangrijk die ene voetbalmatch,paardrijles,rockfestival of een trouwfeest???
Sommige mensen ben je nu eenmaal op een feest liever kwijt dan rijk... spijtig maar het zij zo
|
|
Rebecca
27-6-2009
|
19-5-2009 15:52:09
Hey,
Ik begrijp je wel, maar ik wil je eens de andere kant laten zien. Ik had liever een select, gezellig groepje gehad, maar door mijn schoonouders zullen er 140 mensen zijn op het avondfeest (receptie: meer dan dubbele!). Ik had het ook liever anders gezien, maar je kent het... verplichtingen...
Als je die mensen hebt gevraagd die je er echt bij wil, dan weet je voldoende: dat komt in orde!
Succes!
Rebecca 27/06/09
|
|
Sylvia
20-6-2009
|
19-5-2009 21:48:17
hey hey,
hier ook 20 juni :D maar dan in hamme (dendermonde) ik kan me alleen maar aansluiten bij de meeste meningen hier, liever kwijt dan rijk... als ze de voetbal / een festival... belangrijker vinden dan ons huwelijk dan moeten ze maar wegblijven... liever een feest met minder volk dan verwacht dan met mensen die gans de avond zitten te tobben over hun gemiste voetbalmatch... de sfeer en het plezier maak je zelf hoor !!!
Groetjes, Sylvia 20 juni 2009
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|