Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

foto's 25 april

18-5-2009 18:06:34
Hallo,

een paar topics terug heb ik een verslagje geschreven over onze trouw op 25 april. Kan ik hier op de één of andere manier foto's plaatsen? Wij hebben nl geen website. Ikzelf vind het altijd leuk om foto's van anderen te zien wanneer ze een verslagje geschreven hebben.

groetjes,

Sylvia

Sylvia
25-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 911

Sara
12-9-2009
 Meld misbruik18-5-2009 19:17:49

Op dit forum kan je geen foto's plaatsen. Je kan wel een link zetten, maar dan moet je natuurlijk wel een site hebben ofwel via picasa. (google picasa en je vindt het dan wel...)
Groetjes, en natuurlijk willen we graag foto's zien!!!
www.saraenrodney.bruiloftsite.nl

inge
27-6-2009
 Meld misbruik18-5-2009 19:28:05

Jahhh, wij willen foto's!!! :-))

tami
26-6-2010
 Meld misbruik18-5-2009 19:32:37

Hi Sylvia,
je kan (héééél veel) foto's plaatsen op Facebook als je daar een adres zou hebben (je kan anoniem blijven als je dat wil ; géén foto van jezelf en ook voor je naam kan je een pseudo opgeven).
Verder heb je op de homepage van Google zelf, bovenaan onder de link "Plus" een item dat "Site" heet en eentje "Blog". Een Blog is mss wel makkelijker aan te maken dan een site...

Veel succes ermee en laat ons iets weten !
Groetjes

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik18-5-2009 19:46:53

wij hebben fotoboek op www.photobucket.com
een makkelijke site.

Sofie

Meld misbruik19-5-2009 8:12:05

mss nog vlug een bruiloftsite maken op www.bruiloftsite.nl , gratis en leuk + je kunt er 300 foto's opzetten!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...