Terug naar overzicht
Hoi Natalie, volgens mij is dit geen probleem. Ze houden daar wel rekening mee denk ik hoor!Wij hebben onze ringen besteld op 21/04 en krijgen ze half juli. Je zal ze idd geen maand op voorhand hebben, maar ik denk wel dat het gaat!groetjeswww.saraenrodney.bruiloftsite.nl
Hallo,Wij trouwen op 8 augustus en zijn weekend bij Fede Di Oro langsgeweest. Begin juli liggen de ringen klaar!De levertermijn was zo'n zes weken dacht ik. Dus mag zeker geen probleem zijn voor jullie.Groetjes
Ben nu toch al een beetje gerustgesteld! :-)Bedankt voor jullie antwoorden!
hoeveel kosten zo'n ringen eigenlijk bij fede di oro? Die zien er niet "cheap" uit :-)GrtzJessi
Iedereen gaat er naartoe omdat ze zo goedkoop zijn. Ze hebben een hele goede prijs/kwaliteit. Je hebt er hele goedkope tot redelijk dure. Dat beslis je zelf. Ik had er eerst bij mémoire één gezien. Uiteindelijk voor dezelfde hoeveelheid goud en diamant meer dan 500 euro bespaard. groetjes, Carolina
Hoi, wij zijn op 25/04/09 onze ringen daar gaan bestellen en ze worden ook ergens half juli geleverd. Als je dit weekend gaat zal het misschien wel nog lukken maar kzou nu toch ook niet te lang meer wachten...Qua prijs kies je inderdaad zelf, ... maar prijs/kwaliteit staan ze wel zeer sterk!Groetjes,Sharon28/08/09
Ik ben zeker als je belt en de jullie huwelijksdatum doorgeeft dat ze zeker voorrang zullen geven aan jullie.Wij hebben een 14 dagen geleden bestels en ze worden ook geleverd begin juli. Bel zeker, ben zeker dat het in orde kan komen!