Terug naar overzicht
Heb jij toevallig op de 'blauw nonnen' in hasselt gezeten? Ofwel was het een naamgenoot van u die bij mij in de klas zat...Mijn vriend en ik trouwen 20 mei 2006, onze foto's worden ook in hasselt genomen. Vaak heeft de fotograaf goeie ideëen maar al enkele leuke locaties zijn de zandbergen in genk langs het kanaal, de mijnen in genk,...Veel succes! Isabelle*
Hey Isabelle,Ja, ik heb bij jou in de klas gezeten!!Grappig dat je op het internet zo terug met iemand in contact komt.Allé proficiat ! Bijna een maandje na mij ...Heb jij al een kleed?I
Haha, da's echt wel toeval. Ben hier nog al iemand van onze school tegengekomen, Joyce Fias van Grieks-latijn. Heb ook een website gemaakt http://users.poink.be/isabelle-luk Welke zaal hebben jullie genomen? Nog veel succes met de voorbereidingen en misschien tot mails!
ik ga direct eens kijken op jullie website ... ben benieuwd.wij hebben de driesent in diepenbeek genomen. en jullie?Ik wil in november gaan kijken voor een kleed, maar dat duurt nog zo lang. ik kan niet wachten maarja dan is de nieuwe collectie er pas.Ik weet ook niet goed waar ik moet gaan kijken ... ik wil niet te ver, anders verlies je te veel tijd met er naartoe te rijden,...
Wij trouwen in de roerdomp. Het driessent is ook een hele mooie zaal, maar ik vond de huurprijs die ze er nu voor vragen in het hoogseizoen te duur, in de roerdomp vragen ze ook een huurprijs, maar die ligt toch iets lager. Maar het is beiden van bart claes en da's normaal toch heel goed! Ik heb gehoord dat de nieuwe collecties in oktober-november in de winkels zijn, dus ik ga eind oktober eens zien. Ik denk dat ik in bree bij couture paul ga, en dan nog wat winkels in hasselt.Trouwens, katrien Bylois trouwt 11/11 (rare datum hè) ook in het driessent.
hebt ge daar ook mss een e-mailadres van? ( van katrien)Dan kan ik die ook eens mailen ...
Hello!Grappig ... Inderdaad Isabelle ben ik ook al tegen gekomen! ;-)Veel succesJoyce van Grieks-latijn