TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Stéphanie
24-4-2010
|
19-5-2009 12:26:35
hoi,
ik trouw op 24 april 2010. Denk wel dat als je je kleedje van je dromen vindt je een voorschot moet geven. Mss even bellen naar een bruidswinkel en het puur informatief eens vragen? Wanneer ga jij om je kleedje gaan kijken? Ik zou maar in oktober mogen kijken omdat dan de nieuwe collectie er is maar ik heb mijn droomkleedje al gezien in de collectie van dit jaar
groetjes
|
|
Sofie
19-9-2009
|
19-5-2009 12:28:30
Hoi,
Ik heb een voorschot (alé, mijn ma) betaald van zodra ik mijn jurk effectief besteld heb. Had er niet op gerekend dat ik het dan al zou belissen, dus was een mini surprise voor mijn ma. Denk niet dat ze effectief bestellen zolang er geen voorschot is betaald. Ergens wel begrijpelijk want als ze met een jurk blijven zitten is dat ook niet zo prettig... Denk dat voorschot € 900 was, maar durf het niet met zekerheid zeggen. Uiteindelijk kan je desnoods de dag erna het voorschot storten of langsgaan bij de winkel. Als je uw maten al hebben is het enkel nog een kwestie van het voorschot.
Geniet van je jurken-jacht !!!
|
|
Sofie
19-9-2009
|
19-5-2009 12:30:56
@ Stéphanie,
Ik heb ook gewacht to de nieuwe collectie, heb ze volledig gezien en uiteindelijk een kleedje van 2008 gekozen... Mij kan het niet schelen uit "welke collectie", geen kat die dat ziet, ik trouwens ook niet want in de eerste winkel hadden ze het doodleuk niet vermeld. Het is MIJN droomkleed en voor mij komt het uit MIJN collectie. Maar mss is het niet slecht om gewoon op de nieuwe collectie te wachten, je hebt toch nog tijd, en nadien kan je nog altijd dat kleedje uit deze collectie kiezen...
Geniet ervan !!
|
|
Nele
6-6-2009
|
19-5-2009 12:31:16
Hoi Karin,
Toen ik beslist had om een bepaald kleed te kiezen, heb ik een voorschot betaald van 500€ (via Bancontact). De rest is betaald bij de afhaling.
Groetjes
|
|
Lindsey
14-8-2009
|
19-5-2009 13:26:31
heyla,
M'n moeder mocht kiezen hoeveel voorschot ze wou geven. Dus heeft ze 150€ betaald. M'n kleedje wordt volledig op smaak en maat gemaakt voor me, het ontwerp zat in m'n hoofdje en met de hulp van de winkel Suére is dat m'n droomjurk geworden :-) !!!! Iedere keer dat ik ga passen geeft m'n moeder een bijkomend voorschot. Dat vond Suére en m'n moeder het beste.
het is gewoon te zien waar je gaat. Voorzie zoiezo een voorschot ... das't beste.
|
|
beynen
12-9-2009
|
19-5-2009 13:44:12
ik heb mijn trouwkleed besteld bij claire de femme. Mijn trouwkleed kost met moeite 500€ en vindt het beetje belachelijk hoe lichter het wordt hoe duurder en hoe sneller stuk ook.
Ben tevens blij met mijn jurk, is een degelijke jurk met kwalitatieve stof.
ben trouwens nog niemand tegen gekomen die het zelfde kleed heeft zedus voor mij is de jurk speciaal.
Maar ik hoef ook niet veel "gezever" passen en kiezen zonder daar uren in een winkel te staan. er zijn winkels die eerst nog een verwelkoming doen,rondleiding, glas champagne ja se dan betaal je er idd ook naar he
|
|
Carolina
1-8-2009
|
19-5-2009 15:52:53
Bij mij wa het voorschot de helft van de totale prijs. Bij een vriendin van mij die ook trouwt was dit ook het geval. (wel andere winkel hé)
groetjes, Carolina
|
|
nuki
9-10-2009
|
19-5-2009 16:57:29
Hey Karin, mijn jurk komt van Le Chapeau in Bree en ik moest de helft van de jurk betalen. Heb dit met bankcontact gedaan, in dit soort winkels is er wel altijd bankcontact. Ik had ook geen cash bij. Ik zou ervoor zorgen genoeg saldo te hebben en ik zou zeggen ga lekker passen en kiezen ! Veel succes.
|
|
Vanessa
24-10-2021
|
19-5-2009 19:08:23
Ik heb mijn kleed bij Le Chapeau in Antwerpen gekocht en daar heeft mijn moeder de helft van de prijs als voorschot moeten betalen. Zij hadden wel geen bancontact, maar mijn ma mocht het geld ook overschrijven op hun rekening. Hou er dus rekening mee dat er niet overal met bancontact kan betaald worden.
groetjes
|
|
Kelly
18-7-2009
|
20-5-2009 10:04:42
Ik heb 500 euro voorschot betaald bij Pierre-Yves en ze hebben daar geen bancontact, dat is een beetje sneu, maar ja het is nu eenmaal zo en de keren daarop terug 500 euro.
|
|
Sylvia
20-6-2009
|
20-5-2009 11:15:51
Mijn ma moest gans het kleed direct betalen omdat er nog een aanpassing moest gebeuren en ze passen niks aan indien het kleed nog niet volledig betaald is, wat ergens wel verstaanbaar is , als ze er dan blijven mee zitten... nog enkel de kosten voor het aanpassen (70euro) moet betaald worden bij afhaling.
Groetjes, Sylvia 20 juni 2009
|
|
KARIN
22-5-2010
|
20-5-2009 13:48:22
Bedankt voor jullie reacties! @stéphanie: ik ga in juli voor mijn kleed kijken. Ik ken deze collectie van buiten en weet dus al waar ik voor wil gaan, de nieuwe collectie gaat daar niks aan veranderen, maar dat kies je zelf. Veel succes met jouw jacht :) Grtjs Karin 22/05/2010
|
|
Gwen
14-5-2010
|
20-5-2009 14:32:48
Hallo,
Mijn kleed komt van cermo te Turnhout en heb de helf voorschot moeten betalen.Meestal hebben zo'n zaken wel bancontact.
gwen 14/05/2010
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|