Terug naar overzicht
Jaaaaaa wij ook!!!Zijn van Antwerpen en jullie?Stress???Nog geen klein beetje!!groetjes,Debby8-8-2009
Hallo,Wij zetten ook op 8 augustus de grote stap!Zijn van Limburg.Gisteren m'n kleedje nog eens mogen passen en tot nu toe hier nog niet echt zenuwen hoor... Ben eerder in een 'afwachtende fase', want alles is in orde. Begin mij stillekes aan af te vragen of ik dingen over het hoofd heb gezien, maar als ik de lijstjes nakijk, hebben we toch alles erbij zitten wat moest gebeuren... :)De laatste weken zal ik wel lopen te stressen hihi Groetjes Sara
Hallo, wij trouwen ook den 8sten! We zijn volop bezig met ons uitnodigingen rond te dragen en op te sturen!En dan eindelijk aan ons misboekje beginnen! Zijn jullie daaraan al begonnen?Nog veel successabrina
hey, wij ook op 8 augustus!Zijn nu ook bezig met het rondbrengen van de uitnodigingen. Onze misboekjes zijn klaar en goedgekeurd door de pastoor, moeten wel nog gedrukt worden.Hoe ver staan jullie allemaal?groetjes Evelien
Misboekje is goedgekeurd door de pastoor en al inorde..enkel nog het laten printen(zelf doen op het werk;-)) en dan nog het coverke laten drukken...gaan in dezelfde stijl als onze uitnodigingen maar dan ipv zwart met zilver opgeschreven in het zilver met zwart...kwestie dat het niet af zou gaan op de mensen hun handen hé!Weet alleen niet hoeveel ik er zou moeten laten maken??!!groetjes,Debby8-8-2009
Wij zijn nog volop bezig met het misboekje, dit moet dan ook nog goedgekeurd worden door de priester, ik denk hier morgen eens goed mijn werk van te maken....Verder is alles al min of meer geregeld...Wij zijn van West - Vlaanderen (poperinge)Liefs, Charlotte
hey, wij zijn ook voor 08-08-09.Ik loop toch al wel heel vaak rond ondanks dat het toch nog 2,5 maand is. zijn nu ook de misboekjes aan het afdrukken. voor de uitnodigingen hebben we morgen een fotoshoot.wij moeten nog de menu gaan kiezen in de zaal en de decoratie en zien rond welk thema we het avondfeest doen enzo...xxx
Hey bruidjes in spé,Ook ik trouw op 08/08! En ja, de zenuwen beginnen te komen hoor, begin steeds meer te overlopen wat ik mogelijks kan vergeten zijn...Wij plannen een groot tuinfeest thuis, dus heel wat organisatie want alles zelfs te zoeken! Maar heel leuk wel, heb er al van genoten. Bij ons is de uitnodiging in proefdruk, op de post eerste week van juni. Misboekje moet ik echter nog aan beginnen, en zie ik geen beginnen aan...Dus als er onder jullie zijn die het zien zitten om dat van hen door te mailen, ik zou jullie erg dankbaar zijn!!GroetjesVeerleboekhouding@deltarent.com
wij ook 8 augustus! Zenuwen beginnen vooral voorde eerste pas volgende week! Voor de rest moeten we nog ringen vinden wat ooknietzo gemakkelijk verloopt...groetjes
Wij trouwen ook 08/08/09, maar ik zal ons verhaal even in een nieuw venster zetten, want het is vrij veel :SGroetjesJessi