Terug naar overzicht
je kan eens zoeken op google. En in de bruidsmagazines staan ook alle beurzen vermeld, hoor!
Wij zijn zelf naar drie trouwbeurzen geweest, eentje in Wieze (middelmatige grote, maar wel leuk), in Kortrijk (grootste van België, maar echt niks goed gezien "misschien omdat we niet van de streek zijn") en in Ninove (heel kleine, maar daar hebben we onze fotograaf en reisbureau aan over gehouden)
Er is dit jaar nog een beurs in Antwerpen Expo ( Bouwcentrum) op 7,8 en 9 oktober. Met enkel op vrijdagavond 7 oktober een modeshow erbij. Kaarten in voorverkoop kosten 15 euro. Je moet maar eens gaan kijken op de site van antwerp expo.groetjes en succes
www.trouw-marriage.be Begin oktober in Antwerpen, eind oktober in Brussel
1 r in mariage en .comhttp://www.trouw-mariage.com
Het weekend van 28 en 29 oktober is er een trouwbuersje in Damme.Het is wel een klein beursje maar heel gezellig en interesant voor koppels van de streek.Ik weet nie waar jij woont maar mest je van de streek zijn een echte aanrader.In brugge is er ook elk jaar een beur maar daarvan weet ik de datum niet ;
ik dacht het weekend van 25-26 september dat er eentje was in diest en daar was het gratis inkom!
half januari meestal in Hasselt.binnenkort was er eentje in maastricht maar ik weet de juiste datum niet meer
21 - 22 en 23 oktober - Visie in de beushallen te Brugge16 - 17 en 18 december in de Zandberghoeve te OedelemRond 20 januari huwelijkspromenade te Oostkamp met o.a. enkele stands in het Boldershof
In november is er ook eentje in Wieze, dit wist mijn fotograaf mij te melden. weet juiste datum niet. kan het je volgende week zeggen, want dan heb ik eerste afspraak met fotograaf.
kijk eens op de volgende site: http://www.forlovers.be/content/beurzen/ hier vind je ook alle huwelijksbeurzensucces ermee
Wij zijn naar deze van wieze geweest, staat niet erorm veel, maar is wel interessant voor de mensen uit vlaams-brabant. Toen wij geweest zijn stond de waerboom in groot-bijgaarden er en die voor de bloemen te laten drogen.
HeyIn damme is er een huwelijksbeurs op 29 en 30/10, maar dit is vooral interessant als je in deze regio trouwt. De 'grote' beurzen zijn Antwerpen, Gent en Kortrijk. Antwerpen is 7-10/10, de rest weet ik niet juist, maar niet gepanikeerd, in trouwboekskes maken ze daar genoeg reclame over hoor!Vicky