Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

locaties

19-5-2009 14:04:23
Beste trouwers,
Voor een aantal huwelijken ben ik als fotograaf op zoek naar mooie binnen- en buitenlocaties in Geel, Haaltert en Kallo.
Kan iemand me leuke adressen aan de hand doen?
mvg,
sepp

Sepp

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 886

inge
27-6-2009
 Meld misbruik19-5-2009 14:43:17

Tja, ik weet het...
Het Zilvermeer is niet in Geel, maar in Mol...
Maar oh zo mooi om foto's te maken.

Sepp

Meld misbruik19-5-2009 14:56:24

hey, bedankt... ook al aan gedacht, maar meestal komen er trouwers bij mij terecht die geen vijver met wat zwanen op de achtergrond willen, maar iets minder clichéromantisch, wat industriëlers, wat kunstzinnigers enz... voor mij kan alles, maar de klant is koning natuurlijk. ik zoek dus eerder oude verlaten sites, fabrieken... binnenlocaties waar mooie lichtpartijen binnenvallen...

Katrien
1-9-2011
 Meld misbruik19-5-2009 17:48:56

Hoi Sepp,

Weet je, het is wel niet in Geel, maar pakweg een klein half uurtje rijden maar in Merksplas heb je de kolonie, waar inmiddels vele oude (vervallen) gebouwen staan, ook de kapel die nog wel in mooie staat is, wat echt prachtige beelden geeft...
De oude Brepols in Turnhout is ook echt mooi, al zullen ze daar wel vlug gaan beginnen met de renovatie...

sepp

Meld misbruik19-5-2009 22:33:46

Bedankt Katrien,
Ik ben zelf van Turnhout afkomstig en dat zijn inderdaad prachtlocaties, maar daar hebben we dan weer niet voldoende tijd voor... bij een huwelijk in Turnhout zou ik ze zeker verwegen.
grt,
sepp

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...