Terug naar overzicht
Tja, ik weet het...Het Zilvermeer is niet in Geel, maar in Mol...Maar oh zo mooi om foto's te maken.
hey, bedankt... ook al aan gedacht, maar meestal komen er trouwers bij mij terecht die geen vijver met wat zwanen op de achtergrond willen, maar iets minder clichéromantisch, wat industriëlers, wat kunstzinnigers enz... voor mij kan alles, maar de klant is koning natuurlijk. ik zoek dus eerder oude verlaten sites, fabrieken... binnenlocaties waar mooie lichtpartijen binnenvallen...
Hoi Sepp,Weet je, het is wel niet in Geel, maar pakweg een klein half uurtje rijden maar in Merksplas heb je de kolonie, waar inmiddels vele oude (vervallen) gebouwen staan, ook de kapel die nog wel in mooie staat is, wat echt prachtige beelden geeft...De oude Brepols in Turnhout is ook echt mooi, al zullen ze daar wel vlug gaan beginnen met de renovatie...
Bedankt Katrien,Ik ben zelf van Turnhout afkomstig en dat zijn inderdaad prachtlocaties, maar daar hebben we dan weer niet voldoende tijd voor... bij een huwelijk in Turnhout zou ik ze zeker verwegen.grt,sepp