Nu Online
Momenteel zijn er 515 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bellenblaas??

19-5-2009 14:22:38
Wij wilden bellenblaas kopen voor ons huwelijk zodat de mensen die naar het gemeentehuis bellen zouden kunnen blazen als we buiten komen. Omdat je hier geen rijst of iets anders mag gooien.

Maar nu zag ik net op een website dat die bellenblaas vlekken kan maken op je kleed...

Heeft er iemand ervaring met die bellenblazers die ze op van die trouwsites verkopen??

Want nu twijfel ik eraan of we dit wel zouden doen. Ik zou niet willen dat mijn jurk vol vlekken zit.

Groetjes
Debbie
04-07-2009

Debbie
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1619

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik19-5-2009 14:28:14

Wij kopen bellenblaasjes in de fun (0,50€) en zullen zelf zeepoplossing maken van water en dreft. Dit maakt geen vlekken.
Dan zullen we zelf ticketjes maken met onze namen en datum en erop plakken.

isabelle
16-9-2009
 Meld misbruik19-5-2009 15:06:34

Hoi
wij net zoals Lindsey: bellenblaas in de Blokker of Fun. Dan alles leeggieten thuis en vullen met eigen mengsel. Is zo gebeurd en je hoeft je geen zorgen te maken.
En we maken zelf een wikkel voor de bellenblaas met deze site: http://www.party-gifts.nl/werktekening.asp?intNummer=23

Succes!
isa

Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik19-5-2009 16:04:58

Wij hebben bellenblazen gekocht op de site van bedankjes.nl met de garantie dat ze geen vlekken op de kleding maken en we hebben ze al uitgetest en het klopt en met een gewone bellenblaas hebben we dit ook getest en dan heb je kans op kringen als dat blaasje kapot springt op je kleed.

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik19-5-2009 16:52:34

Isabelle,
toffe tip voor die wikkels! bedankt :-)
zullen we hier ook es bekijken in plaats van zelf te knoeien!

Claudia
27-6-2009
 Meld misbruik19-5-2009 16:52:45

Wij hebben belleblaasjes in de vorm van kleine bruidstaartjes. Je vind ze voor ong. 3euro voor 6 stuks in de blokker in Nederland.
Hier zit speciaal product in dat inderdaad geen vlekken maakt.

En je kan er een leuke dag van maken ;) gaan shoppen in maastricht? :o)

Succes !

Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik19-5-2009 20:13:25

Wij hebben nog zo'n 30 stuks liggen van die bellenblaasjes in de vom van een huwelijkstaart. We gaan deze niet gebruiken omdat onze ceremoniemeester al voor iets gezorgd heeft. :-)
Er zit inderdaad product in dat geen vlekken maakt.

Wie ze wil, geef maar een seintje!

Debbie
4-7-2009
 Meld misbruik19-5-2009 20:21:10

Alvast bedankt allemaal voor de tips!

Claudia, hoeveel vraag je nog voor die bellenblazers en van waar ben je ergens? (je mag mij mailen op ribbedebbie@hotmail.com).

Op een bepaalde website (waar ze zo'n bellenblaas verkopen) las ik dat verschillende verkopers (online) beweren dat er bellenblaas in zit die geen vlekken maakt...terwijl dit soms wel is, dat het helemaal geen 'speciale' bellenblaas is...

Groetjes
Debbie

Stephanie
7-8-2010
 Meld misbruik19-5-2009 23:28:44

Hey Claudia,
indien Debbie de bellenblazers niet wil,
kan je mij er een foto van sturen op stepkematthys@hotmail.com?
Ik wil ze zeker!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...