Nu Online
Momenteel zijn er 535 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek

19-5-2009 14:36:16
Hoi mede-bruidjes,

Als gastenboek hadden we gedacht aan een passe-partout in papier ( breedte 15cm ), met een foto van ons (grootte A4).
Dan zouden we dat op een tafeltje plaatsen samen met m'n bruidsboeket tijdens het avondfeest.
Natuurlijk zullen de gasten geen 20lijntjes tekst elk kunnen plaatsen..
Is dit wel een goed idee ??
Heeft iemand anders nog een origineel idee voor het "gastenboek"
Het liefst geen gewoon boek ...

Lindsey
14-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 467

inge
27-6-2009
 Meld misbruik19-5-2009 14:45:02

een wensboom?

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik19-5-2009 16:39:59

en hoe breng je zo'n soort wensboom tot uiting ?
Nog nooit van gehoord ..

tami
26-6-2010
 Meld misbruik19-5-2009 17:46:10

Hi Lindsey,

je zou een vrij hoog "boeket" kunnen vormen met stevige twijgen waar vooral veel jonge zijtakken aanzitten en die in een hoge vaas schikken. Bij de vaas voorzie je schalen met heel kleine kaartjes, bv. in hartvorm, waar men binnenin iets op kan schrijven. Vooraf de hartjes perforeren en er een touwtje aan vastmaken zodat de gasten hun gelukwensen aan de twijgen dan kunnen ophangen...

Ik las hier ook een tijdje geleden dat een bruidspaar een dekbedovertrek had voorzien waarop iedereen zijn wensen kon schrijven.
Je kan ook een effen tafellaken voorzien.
Of op bierviltjes.
Er bestaan ook "praatpalen".
Heel wat mogelijkheden, dus.
Veel plezier nog met de voorbereidingen :)

inge
27-6-2009
 Meld misbruik19-5-2009 18:38:30

Voila, een wensboom is een beetje zoals Tami het uitlegt.
Ken je een paasboom? Het zijn dus losse takken, of je kan een mooi boompje kopen, die je nadien in je huis kan zetten. Iedere gast schrijft op een kaartje , een wens aan jullie gericht en hangt die in de boom.
Later kan je de kaartjes dan in een mooi boek plakken.

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik19-5-2009 19:35:08

hey,

wijzelf werken ook met een kader.
bij ons is die wel 70 op 80 cm... binnen komt ook een foto van ons...

ik vind dit een superleuk idee, maar misschien je kader groter maken...groter papier, meer plek om te schrijven.

groetjes ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...