Nu Online
Momenteel zijn er 725 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

GASTENBOEK

19-5-2009 17:11:13
iemand een leuk idee voor het gastenboek ??

dORINA
30-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 758

Katrien
1-9-2011
 Meld misbruik19-5-2009 18:18:37

Een vriendin van mij had een "babbelbox" een cameraman die net na het eten in de inkomhal stond opgesteld, en waar je dus voor de camera je zegje kon doen...

Wel leuk vonden wij...

Veerle

Meld misbruik19-5-2009 18:51:59

Wij hebben een praatpaal besteld, een camera die gedurende 8u aanwezig is op het feest. Nadien maken ze voor ons 3 dvd's van al het ingesproken materiaal (dode momenten worden eruit geknipt). Vonden wij beter dan een gastenboek omdat we met deze praatpaal de mensen ook werkelijk gaan 'zien' later op de dvd!

groetjes,
Veerle
08/08/09

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik19-5-2009 19:26:33

hey,

we laten een mooie kader maken met een foto van ons in. als binnenkant van de kader mooi papier waarop de gasten iets kunnen schrijven...nadien hangen we hier onze huwelijksfoto in
groetjes ellen

Natacha B

Meld misbruik19-5-2009 21:01:16

Wij hadden gewoon kaartjes gelegd op een apart tafeltje (niet ver van het toilet, waar iedereen passeert; je kan het ook aan de uitgang zetten). Die kaartjes heb ik dan in een fotoalbum gekleefd, samen met foto's van de gasten die we op de receptie getrokken hebben en de wenskaartjes die we gekregen hebben enzo. Leuk souvenier hoor.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...