Nu Online
Momenteel zijn er 481 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskindjes en inredelied

19-5-2009 17:41:31
hey allemaal,
wij trouwen 12/9 en alle grote zaken zijn eigenlijk in orde dus nu gebin ik aan de details :-)
Wat vinden jullie van Parce que c'est toi van Axelle Red als intredelied?
En mijn tweede vraag...wij hebben twee bruidskinjes van 10 jaar. Twee meisjes. Nu ik weet dat er velen hun kindjes een teddybeer geven en daar de ringen aan hangen maar wat denken jullie met 10-jarigen? Zouden die een beer nog wel leuk vinden? Of hebben jullie alternatieven?
groetjes
Lorianne
x

Lorianne

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 586

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik19-5-2009 20:11:45

Als intredelied kun je kiezen wat je wilt, je hebt er altijd die het " daar komt de bruid " deuntje gebruikt ( zoals wij trouwens, maar dan een speciale versie )
Wij geven de voorkeur aan iets instrumentaals, omdat je toch een beetje "in de maat" moet kunnen binnengaan in de kerk.
Maar dat is dan volledig jullie keuze ...

En dan op je tweede vraag .. Ik zou het echt niet weten ...
Wij zijn ook nog altijd op zoek naar iets speciaals voor de ringen.

Stephanie
7-8-2010
 Meld misbruik20-5-2009 12:39:09

Hey!
Ik vind dat een prachtig liedje, ik krijg er altijd kippevel van ;)
Ik ga het hier ook eens voorstellen...

Voor de ringen ben ik nog aan het denken!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...